شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب : 109622
منبع : ایسنا

هوای عصر امروز قم با گرد و غبار همراه است

قم نيوز : کارشناس هواشناسی قم، گفت: برای امروز بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد و در برخی نقاط خیزش گرد و غبار محلی و موقت پیش بینی می‌شود.
هوای عصر امروز قم با گرد و غبار همراه است.
هوای عصر امروز قم با گرد و غبار همراه است.
به گزارش قم نیوز محمدرضا قاضی در رابطه با وضعیت جوی قم، با بیان اینکه امروز سرعت وزش باد به بیش از ۶۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، عنوان کرد: برای امروز بعدازظهر افزایش سرعت وزش باد و در برخی نقاط خیزش گرد و غبار محلی و موقت پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی قم، افزود: از فردا با تغییر جهت جریانات شاهد کاهش دمای هوا خواهیم بود و فردا بعدازظهر نیز سرعت وزش باد نسبتا شدید و به ۵۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

قاضی ادامه داد: دمای هوا از فردا روند کاهشی خواهد داشت این روند تا پایان هفته ادامه پیدا می‌کند؛ برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه افزایش ابر را پیش بینی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: روز چهارشنبه عمده فعالیت سامانه بارشی که شمال کشور را فرا می‌گیرد در استان قم به شکل وزش باد خود را نشان می‌دهد؛ بنابراین روز چهارشنبه، مجددا افزایش بادهای شدید همراه با خیزش گرد و غبار را پیش بینی می‌کنیم.

کارشناس هواشناسی قم، اضافه کرد: امروز حداکثر و حداقل دمای هوا به ترتیب ۴۱ و ۲۳ درجه سانتی گراد خواهد بود.

قاضی یادآور شد: فردا (یکشنبه) حداکثر دمای هوا ۳۹ درجه سانتی گراد و روز دوشنبه حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی گراد خواهد بود؛ همچنین حداقل دمای هوا ۲۱ درجه سانتی گراد خواهد بود.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdchiwnzi23nv-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما