شنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۲
کد مطلب : 109625
رئیس پلیس راه قم :

تصادفات در طرح اربعین ۵۰ درصد کاهش یافت

قم نيوز : رئیس پلیس راه استان قم گفت: در طرح ترافیکی ویژه اربعین که از ۲۶ مرداد آغاز شده با رعایت قوانین از سوی رانندگان و مدیریت صورت گرفته تصادفات رانندگی ۵۰ درصد کاهش داشته است.
رئیس پلیس راه قم :تصادفات در طرح اربعین ۵۰ درصد کاهش یافت .
رئیس پلیس راه قم :تصادفات در طرح اربعین ۵۰ درصد کاهش یافت .
به گزارش قم نیوز سرهنگ مختار پناهی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام خبر کاهش ۵۰ درصدی تصادفات در ایام اربعین حسینی امسال، گفت: در مرداد ماه با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین ترددها در محورهای استان قم ۱۱ درصد افزایش پیدا کرد.

وی گفت: در پنج ماه نخست امسال حدود ۸۹ میلیون تردد در محورهای استان صورت گرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه استان با اشاره به پایان سفرهای تابستانی و بازگشت زائران به رانندگان توصیه کرد: با توجه به طولانی بودن راه بعد از هر دو ساعت رانندگی استراحت کافی داشته باشند.

سرهنگ مختار پناهی گفت: ۸۰ درصد تصادفات قم در شعاع ۳۰ کیلومتری شهر اتفاق می‌افتد لذا توصیه می‌شود رانندگان چنانچه حتی در ده کیلومتری شهر هم هستند و دچار خستگی و خواب آلودگی شدند حتماً توقف و استراحت کنند.

وی سرعت و سبقت غیر مجاز، نبستن کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی را از علل اصلی تصادفات اعلام کرد.

رئیس پلیس راه استان افزود: از ابتدای سال تا کنون تصادفات منجر به فوت ۷ درصد و تصادفات منجر به جرح ۱۱ درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcauon6m49nwi1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما