جمعه ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : 109775

اجرای پویش سراسری «روز بیعت» از نهم ربیع الاول

قم نيوز : معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اجرای پویش «روز بیعت» به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت مهدی (عج) با هدف تجدید عهد و پیمان مردم با امام زمان(عج) خبر داد.
اجرای پویش سراسری «روز بیعت» از نهم ربیع الاول
اجرای پویش سراسری «روز بیعت» از نهم ربیع الاول
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) اظهار کرد: چند سالی است که در مسجد مقدس جمکران به مناسبت این روز پویش «روز بیعت» را برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما نسبت به امام زمان (عج) عهد و پیمانی داریم که باید هر روز آن را تجدید و یادآوری کرده و وظایف خود را نسبت به امام عصر (عج) از یاد نبریم، افزود: روز نهم ربیع الاول می‌تواند قله این عهدها و پیمان‌ها بوده و تلنگری باشد که بدانیم در عهد و پیمان با امام زمانی هستیم که قرار است جاری کننده عدالت در عالم باشد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با تاکید بر اینکه روز نهم ربیع الاول روز بیعت با امام زمان (عج) است تصریح کرد: از همه شیعیان و مؤمنان دعوت می‌کنیم که در این روز عهد و پیمان خود را با امام مهدی (عج) تجدید کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد نظیر حاج قاسم سلیمانی، شهدای مدافع حرم، شهدای دانشمند و… با عمل خود به جبهه حق کمک کرده و عهد و پیمان خود را با امام عصر (عج) تجدید کردند، یادآور شد: امت باید همه توان خود را در مسیری که امام جامعه تعیین و تصویر کرده است قرار دهد.

حجت‌الاسلام حسین آبادی با اشاره به اینکه روز بیعت این مهم را خاطرنشان می‌کند که ما پای کار امام خود هستیم گفت: هر سال در روز نهم ربیع الاول عهد و پیمان خود را با امام تجدید کرده و این روز نماد تجدید پیمان با امام عصر (عج) است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای این پویش محصولات رسانه‌ای تولید شده که علاقه مندان برای دریافت آن می‌توانند به صفحه مسجد مقدس جمکران در پیام رسان ایتا به آدرس @jamkaran_ir مراجعه کرده و این محصولات را در حد توان در فضای مجاری منتشر کنند.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcguy9qnak9zu4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما