چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 109874
تولیت حرم حضرت معصومه (س) :

ظرفیت همه جریان ها در عرصه های مدیریتی استفاده شود

قم نيوز : تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) بر استفاده از ظرفیت و توانمندی جریان های مختلف در عرصه های مدیریتی و اجرایی کشور تاکید کرد.
تولیت حرم حضرت معصومه (س):ظرفیت همه جریان ها در عرصه های مدیریتی استفاده شود.
تولیت حرم حضرت معصومه (س):ظرفیت همه جریان ها در عرصه های مدیریتی استفاده شود.
به گزارش قم نیوز  آیت الله سید محمد سعیدی عصر سه شنبه در دیدار وزیر اقتصاد و امور دارایی اظهار داشت: نباید همواره نسبت به وضعیت گذشته و عملکرد مدیران قبلی انتقاد کرد و در عرصه‌های مدیریتی کشور باید از ظرفیت همه جریان‌ها استفاده شود.

آیت الله سعیدی افزود: اگر فردی توانمند است باید از ظرفیت و تجربه وی استفاده کرد و اگر فردی مؤمن است و کاری از او بر نمی‌آید نباید از او استفاده شود و از سویی دیگر بهره گیری از افراد دیگر جناح‌ها، برای تأمین نظر آن جریان اشتباه است.

امام جمعه قم گفت: دولتمردان باید برای رضایت خداوند و خدمت به مردم تمام تلاش خود را به کار گیرند که در این صورت توفیقات الهی نیز همراه خواهد بود و مشکلات کاسته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید عبد خداوند باشد افزود: عبد بودن به معنای رعایت حرام و حلال الهی است و مردم باید احساس کنند که دولت به دنبال اجرای دستورات الهی است.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) افزود: برای پیشبرد امور باید همراهی مردم همراه باشد و در اجرای امور باید دستورات الهی را مد نظر داشت و خداوند نیز به پیامبر اسلام می‌فرماید تأیید تو با نصرت الهی و کمک مردم محقق می‌شود.

انتهای پیام / 113
 
https://qomnews.ir/vdcguy9qtak9z74.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما