پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 109975
آیت الله نوری همدانی:‌

وحدت کشورها و ملت‌های مسلمان باید هرچه بیشتر تقویت شود

قم نيوز : آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با اشاره به جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه گفت:‌ وحدت کشورها و ملت‌های مسلمان باید هرچه بیشتر تقویت شود.
آیت الله نوری همدانی:‌وحدت کشورها و ملت‌های مسلمان باید هرچه بیشتر تقویت شود.
آیت الله نوری همدانی:‌وحدت کشورها و ملت‌های مسلمان باید هرچه بیشتر تقویت شود.
به گزارش قم نیوز از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی ،‌ وی در دیدار شیخ سید شمس الدین شرف الدین مفتی یمن و سید عبدالله هاشم السیانی؛ عضو مکتب سیاسی انصارالله یمن افزود: امروز کل استکبار جهانی حامی رژیم اشغالگر و پشت اسرائیل سفاک ایستاده است، ضروریست که کشورهای اسلامی در کنار یکدیگر یکبار برای همیشه، این غده سرطانی را محو و نابود گردانند.

وی در ادامه به سابقه فتنه تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی به سرزمین‌های اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: بدانید کشورها و ملت‌های اسلامی پیشرفت نمی‌کنند و روی آرامش را نخواهند دید، مگر با محو و نابودی رژیم صهیونیستی.

آیت الله نوری همدانی گفت:‌ در این میان دو نکته بسیار ضروریست؛ نخست اینکه حضرت امام (رحمت الله علیه) معتقد بودند که همه مسلمانان جهان باید با هم متحد باشند. نکته دیگر اینکه حرکتی که درحال حاضر در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی محقق شده، باید ادامه داشته باشد و با اتحاد و مقاومت دشمن را نابود سازیم؛ اینطور نباشد که ظرف مدت کوتاهی مجدداً با این رژیم کودک کش پای میز مذاکره بنشینند، باید تا محو کامل رژیم منحوس و سفاک اسرائیل پیش بروند.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین از ۱۵مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات همه جانبه و بی‌نظیری با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی آغاز کرده‌اند.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را متحمل شده با اقدامی غیرانسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

جنایات صهیونیست‌ها در غزه در حالی وارد سیزدهمین روز خود شده که سه‌شنبه شب یک نمونه دیگر از حقوق بشر صهیونیستی با بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی غزه و به خاک و خون کشیده شدن مجروحان بستری و مردم پناه برده به آنجا دوباره به نمایش درآمد، جنایتی که کشورهای غربی همچون آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با تمام توان از اسراییل حمایت کردند. دراین جنایت هولناک یک‌هزار فلسطینی به شهادت رسیدند.

شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون به ۳ هزار و ۵۰۰ نفر رسیده‌است.

آیت الله نوری همدانی درادامه با بیان سوابق مردم یمن در عرصه ایمان، جهاد و شهادت اظهار داشت: یمن کشوری است که از صدر اسلام مشهور و معروف بوده و از ابتدا در صراط نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) گام برداشته است، تاریخ مجاهدت های مردم مسلمان یمن بسیار طولانی است.

وی گفت: سوابق مردم متدین و مجاهد یمن فراموش ناشدنی است. اخبار مجاهدت ها و مقاومت جانانه مردم این کشور باعث افتخار و غرور ماست. سلام و ارادت بنده را به مردم بویژه علمای یمن برسانید.

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdciy3azwt1au32.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما