جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 109988
منبع : ایسنا
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

پویش "من در کنار غزه‌ام" باید جهانی شود

قم نيوز : سخنگوی شورای اسلامی شهر قم که پویش "من در کنار غزه‌ام" به پیشنهاد او انجام شد، گفت: این پویش باید جهانی شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:پویش "من در کنار غزه‌ام" باید جهانی شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:پویش "من در کنار غزه‌ام" باید جهانی شود.
به گزارش قم نیوز از روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری قم، روح الله امراللهی در حاشیه مراسم رونمایی از پوستر پویش سراسری "من در کنار غزه‌ام" که با حضور مدیران عامل سازمان‌های فرهنگی شهرداری‌های سراسر کشور در محل خانه موزه شهیدان زین الدین برگزار شد، با تسلیت حادثه اخیر غزه و جنایت‌های رژیم تروریستی اسرائیل، گفت: یکی از بدترین موارد جنگ و نسل کشی چندسال پیش در میانمار اتفاق افتاد اما در هیچ جنگی شاهد این حد جنایات به ویژه نسبت به کودکان را شاهد نبودیم.

 وی ادامه داد: جلادها و ظالمان تاریخ قتل عام‌های زیادی کردند، اما در کدام جنگ بوده که با بمب متحرک، کودک تهدید شوند و به فجیع‌ترین شکل ممکن به شهادت برسند؟ غیر از حادثه کربلا شاید در تاریخ موردی نبوده که بی‌رحمی بی‌حد و اندازه بر علیه کودکان صورت گرفته باشد.

امرالهی جنایات رژیم صهیونیستی را همانند لشگر بنی‌امیه بر علیه زنان و کودکان دانست و تصریح کرد: شهید مطهری هم بسیار درست شمر زمانه امروز را رژیم صهیونیستی دانسته است.

وی افزود: اینهمه  «NGO» و نهاد داریم که همه از صلح و فرهنگ و نوع دستی می‌گویند اما آنگونه که باید فجایع رژیم صهیونیستی بر علیه کودکان بیان نمی‌شود و فقط برخی عکس‌العمل‌های محدود از آن‌ها می‌بینیم؛ این نوع سکوت اگر ادامه پیدا کند پیام بدی به جنایتکاران برای ادامه ظلم‌شان می‌دهد و قطعا سکوت در مقابل این ظلم و ستمی به ویژه سکوت علمای ادیان مختلف جایز نیست.

امراللهی با بیان اینکه نمونه جنایت‌های اخیر رژیم صهیونسیتی را در تاریخ نمی‌توان یافت، گفت: لازم است تا در مقابل این جنایات فجیع تمام آزادی‌خواهان جهان در کنار مردم غزه باشند و حمایت خود را از آنان به هر شکل ممکن ابراز دارند تا قبح نسل‌کُشی و کودک‌کُشی شکسته نشود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر لزوم اتحاد و همبستگی و حرکت‌های جمعی در مقابل رژیم منحوس اسرائیل، پیشنهاد داد: با محوریت شهرداری قم و همکاری سازمان‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سایر شهرداری‌های کشور، پویش من در کنار غزه ام  ایجاد و در تمام شهرهای کشور به اجرا برسد.

وی با دعوت برای پیوستن به این پویش بزرگ ابراز امیدواری کرد تا با گسترش این پویش شاهد جلوگیری از ظلم و توقف جنایات فجیع رژیم اشغالگر قدس در سرزمین فلسطین باشیم.  

انتهای پیام / 113 
https://qomnews.ir/vdcc4oqs42bqxo8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما