قم نيوز : عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به قرارداد خط A مترو گفت: مترو قم با ۱۴ ایستگاه در حدود 15 کیلومتر در ابتدا پروژه ای ۶ ساله بود که از سال ۹۰ عملیاتش شروع شد ولی اکنون از آن ۶ سال ابتدایی ۶ سال دیگر می‌گذرد و هنوز قرار است که فاز یک آن در آینده‌ای نامعلوم به بهره برداری برسد.
محمود مسگری عضو شورای شهر قم و انتقاد از عدم تکمیل فاز یک مترو قم
محمود مسگری عضو شورای شهر قم و انتقاد از عدم تکمیل فاز یک مترو قم
به گزارش قم نیوز محمود مسگری در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه اعضای شورا نماینده مردم هستند و باید پاسخگوی مردم باشند گفت: در همین راستا جلسه‌های مسجد محوری را برگزار کردیم که حرف مردم را راحت‌تر بشنویم که در کمتر از دوماه به اتفاق برخی اعضای شورا در ۶ مسجد حضور داشتیم که طی این جلسات بیش از ۳۰۰ مشکل از سمت مردم به صورت مستقیم مطرح شد؛ این مشکلات دسته بندی شده و برای حل آن با کمک شهرداری‌های مناطق برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: یک سری از پروژه ها مثل سامان سازان و شهید کاظمی سالها نیمه کاره رها شده که در این خصوص مردم هر روز که در مجامع مختلف اعضای شورا را می‌بینند مطالباتی می‌کنند، باید تکلیف این پروژه ها هرچه سریع‌تر مشخص شود.

مسگری در خصوص پارکینگ شرقی حرم گفت: بعد از سال‌ها بی تفاوتی با پیگیری ‌هایی که اعضای شورا داشتند اوایل امسال قرارداد پارکینگ منعقد شد ولی متاسفانه تا کنون پیمانکاران فعالیت چشم‌گیری در این زمینه انجام نداده‌اند که این موضوع هم باید خیلی سریع بررسی شود.

وی همچنین در خصوص قرارداد خط A مترو ادامه داد: مترو با ۱۴ ایستگاه در حدود 15 کیلومتر در ابتدا پروژه ای ۶ ساله بود که از سال ۹۰ عملیاتش شروع شد ولی اکنون از آن ۶ سال ابتدایی ۶ سال دیگر می‌گذرد و هنوز قرار است که فاز یک آن در آینده‌ای نامعلوم به بهره برداری برسد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان این که شهردار قم از سال ۹۵ شاهد این هستیم که آقای شهردار برای راه‌اندازی مترو در سال بعد به مردم قول می دهد، گفت: یکی از اصلی ترین ارکان در عرصه راه اندازی مترو تهیه واگن بود که متاسفانه با وجود نقدینگی در مدیریت شهری هنوز انجام نشد.

وی به پیگیری شورای شهر برای خرید واگن از چین با کمک استان های دیگر اشاره کرد و گفت: با وجود این پیگیری، باز هیچ اقدامی برای خرید از چین صورت نگرفته و هیچ قراردادی امضا نشده است؛ حتی شورا برای این قرارداد بحث قرض کردن از استان‌های دیگر را هم مطرح کردند که به نتیجه‌ای نرسید.

مسگری راه حل این مشکلات را نیاز به کار جهادی و عزم میدانی دانست و در این باره گفت: برای حل مشکلات نیازمند کار جهادی و عزم میدانی هستیم ولی متاسفانه که این روز‌ها خود جناب آقای شهردار در جلسات بسیار مهم استان مثل شوراها، برنامه ریزی شورای فرهنگی و عمومی و کمیسیون ماده ۵ شرکت نمی‌کند و در مقابل جلسات طولانی با امامین جماعت و هیئات مذهبی برگزار می‌کنند و مشغول اهدا جوایز به این عزیزان هست.

عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: نتیجه این جلسات به گونه‌ای است که فقط تمجیدها پخش شده و انتقادات پخش نمی‌شود.
https://qomnews.ir/vdciruazyt1azu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما

خداداده
به‌جای اینکه با کنایه با هم صحبت کنید بنشینید پروژه های نیمه تمام را و مشکلات استان و قم را به پایان برسانید اینکه مترو به تاخیر عم بار رسیده باید پاسخگو باشید و آیا به وظیفه خود عمل کردید یا نه باید جهادی و انقلابی کار کرد تا سیاسی کاری