سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۹
کد مطلب : 11005
سرپرست اداره پیش بینی و تحقیقات هواشناسی قم:

قم سفید پوش می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره پیش بینی و تحقیقات هواشناسی قم از بارش رحمت الهی از فردا شب در قم خبر داد و گفت: بارش در قم به صورت برف یا باران یخ‌زده خواهد بود.
قم سفید پوش می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی با تاکید بر ادامه روند آلودگی هوای قم اظهار کرد: در روزهای پایانی هفته شاهد تغییر چهره قم از نظر آب و هوایی خواهیم بود.

وی افزود: عصر امروز هوای ابری را تجربه خواهیم کرد و این وضعیت تا فردا ادامه خواهد داشت ضمن اینکه از اواخر فردا شب شاهد بارش نزولات جوی خواهیم بود.

سرپرست اداره پیش بینی و تحقیقات هواشناسی قم بیان کرد: هر چند فردا شب دمای هوا به زیر صفر نخواهد رسید اما بارش‌ها به صورت برف و باران یخ‌زده خواهد بود که تا ظهر پنجشنبه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هرچند بارش‌ها چشمگیر نخواهد بود اما سبب کاهش آلودگی هوا خواهد شد ضمن اینکه با صاف شدن هوا، سرمای محسوسی توأم با وزش باد نسبتا شدید قم را فرا می‌گیرد.

دمای هوای قم به ۵ درجه زیر صفر می‌رسد
قاضی ابراز داشت: روز جمعه دمای هوا به پنج درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید و قم شاهد یخبندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه هفته آینده صاف و آفتابی خواهد بود اذعان کرد: پایداری هوا سبب افزایش آلاینده‌های جوی شده و ممکن است شدت آلودگی هوا نسبت به هفته قبل بیشتر باشد.

سرپرست اداره پیش بینی و تحقیقات هواشناسی قم ادامه داد: اگر برای هفته آینده برنامه‌ریزی نشود ممکن است هوا از نظر آلودگی به مرز هشدار برسد.

وی تاکید کرد: روزهای پایانی ماه صفر برای مسافرت مناسب نیست چرا که جمعه جاده‌ها کاملا لغزنده بوده و در مناطق کوهستانی هم شاهد کولاک و برف خواهیم بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgnz9q.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما