دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب : 110050
منبع : ایسنا
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم:

نظارت‌ها بر بازار در قم رشد ۸۰ درصد داشته است

قم نيوز : مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، اظهار کرد: رسیدگی به بیش از ۵ هزار پرونده در سه ماهه اخیر در مقایسه با سه ماه قبل از آن که حدود ۳ هزار و ۱۶۳ فقره پرونده بوده است؛ ۸۰ درصد رشد ورودی پرونده‌ها و در واقع رشد نظارت‌ها را نشان می‌دهد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم:نظارت‌ها بر بازار در قم رشد ۸۰ درصد داشته است .
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم:نظارت‌ها بر بازار در قم رشد ۸۰ درصد داشته است .
به گزارش قم نیوز،تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم،عنوان کرد: در اجرای سیاست‌های سازمانی مبنی بر نظارت بر بازار و همچنین مصوبات ستاد تنظیم بازار استان قم از ابتدای مهرماه تاکنون بیش از ۵ هزار ۶۷۹ فقره پرونده در سازمان تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده است.

وی ادامه داد: رسیدگی به بیش از ۵ هزار پرونده در سه ماهه اخیر در مقایسه با سه ماه قبل از آن که حدود ۳ هزار و ۱۶۳ فقره پرونده بوده است؛ ۸۰ درصد رشد ورودی پرونده‌ها و در واقع رشد نظارت‌ها را نشان می‌دهد.

حسام در خصوص میزان محکومیت و جزای نقدی صادره افزود: در سه ماه اخیر متخلفین به پرداخت ۲۱۵ میلیارد تومان جزای نقدی محکوم شدند که در مقایسه با سه ماه قبل از آن که ۱۴۵ میلیارد تومان بوده ۴۸ درصد رشد داشتیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم، اظهار کرد: در تعداد بازرسی و گشت سیار ۱۲۷ درصد رشد داشتیم به این معنا که از تعداد ۷۶۱ بازرسی به ۱۷۳۰ مورد بازرسی در سه ماه اخیر رسیدیم.

وی بیان کرد: تعداد پرونده‌های متشکله از ۳۲۶ فقره به ۷۹۷ فقره پرونده رسیده است و لذا در سه ماهه اخیر ۱۴۴ درصد رشد تشکیل پرونده را شاهد بودیم.

حسام با اشاره به اهمیت نظارت بر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم یادآور شد: در دو حوزه کالا و خدمات و همچنین پرونده‌های ویژه بهداشت، دارو و درمان در زمینه مواد پروتئینی در سه ماهه اخیر ۲۴ پرونده وارده در اجرای احکام منجر به محکومیت جزای نقدی به ارزش ۱۰۴ میلیون ۲۵۰ هزار تومان شده است.

وی در خصوص تخلفات نانوایان در سه ماه اخیر تصریح کرد: از ۴۹۰ فقره پرونده تخلفات وارده در حوزه نانوایان، محکومیت جزای نقدی وارده به اجرای احکام به ارزش حدود ۲ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان بوده است؛ همچنین از تعداد ۴۹۰ پرونده وارده ۴۶۴ پرونده مختومه و ۲۶ پرونده در جریان است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به ۸۳ فقره پرونده وارده به اجرای احکام در زمینه تخلفات میوه و تره بار، عنوان کرد: محکومیت جزای نقدی وارده به اجرای احکام به ارزش ۳۱۶ میلیون و ۴۰۳ هزار تومان بوده است؛ از تعداد ۸۳ پرونده‌ وارده ۷۸ پرونده مختومه شده است.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcen78z7jh8z7i.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما