چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب : 1101
به همت مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی؛

کتابخانه دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی قم رونمایی شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش نظا‌م‌های معنایی و تولید دانش در کتابخانه‌های دیجیتال همراه با رونمایی از نسخه جدید کتابخانه دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
کتابخانه دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی قم رونمایی شد
به گزارش قم نیوز، همایش نظام‌های معنایی و تولید دانش در کتابخانه‌های دیجیتال همراه با مراسم رونمایی از نسخه جدید کتابخانه دیجیتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم پیش از ظهر امروز به همت مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام مبلغی، رئیس مرکز پژوهشکده تحقیقات مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سخنانی به ضرورت توجه به اصطلاحات علمی و جایگاه این مصطلحات در پیشبرد علوم پرداخت.

سخنران بعدی این همایش حجت‌الاسلام یعقوب‌نژاد،‌ رئیس مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بود که در سخنانی ویژگی‌های اصطلاح‌نامه و فرهنگنامه‌های تولید شده در این مرکز را تشریح کرد.

در ادامه این مراسم نیز با حضور حجت‌الاسلام جعفری گیلانی، رئیس هیئت امنای دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از نسخه جدید کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی رونمایی شد.

ارائه توضیحاتی پیرامون ویژگی‌های نرم‌افزار کتابخانه دیجیتال توسط کارشناسان مربوطه از دیگر برنامه‌های این همایش بود و پس از آن نیز تیزری در ارتباط با مراحل پیاده‌سازی نخستین پروژه RFID برای شرکت کنندگان در همایش پخش شد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdce.78zbjh8zz9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما