قم نيوز : امام جمعه قم شگفتی، عصبانیت و واکنش آمریکا و غرب به پیشرفت‌های خیره کننده ایران در هوافضا و پرتاب ماهواره ایرانی ثریا با ماهواره بر قائم را قابل توجه و تامل دانست و گفت: این فعالیت‌ها برای جمهوری اسلامی سودمند است و آثار فراوانی دارد.
آیت الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم
آیت الله سید محمد سعیدی، امام جمعه قم
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم تاکید کرد: فضا یک نعمت الهی است و استفاده از آن برای همه از جمله ایران، آزاد است.
 
وی افزود: یکی از علت‌های عصبانیت دولت‌های غربی آن است که ایران برغم این همه تحریم‌ها و تهدیدها چطور توانسته از عهده این کار بر بیاید و تا این حد رشد کند.
 
سعیدی بیان داشت: این حرکت نظام ما یک پیوست فرهنگی دارد، به این معنا که می‌شود بدون التماس، سازش و وابستگی به آمریکا و غرب، به استقلال و پیشرفت دست یافت و پیام شما مردم هم به آمریکا و انگلیس و کشورهای غربی این است که به یاری خدا، ایران اسلامی در همه عرصه‌ها درخشیده و خواهد درخشید و همان‌گونه که امام‌ نیز فرمودند شما هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.
 
امام جمعه قم در بخشی دیگری از سخنان خود آغاز دهه دهه مبارک فجر و بازگشت پیروزمندانه حضرت امام‌(ره) را به مردم مومن، مقاوم و ولایت‌مدار ایران تبریک گفت و با ذکر این مطلب که یکی از کارها و برنامه‌های حضرت امام مساله برگزاری انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود افزود: اکنون کمتر از یک ماه به انتخابات سرنوشت‌ساز خانه ملت و مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه باقی‌مانده است.
 
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه‌(س) ادامه داد: فعالیت‌های دشمنان و بدخواهان کشور از هم‌اکنون حاکی از اهمیت بالای انتخابات برای آنان است.
 
سعیدی اضافه کرد: شما مردم وظیفه‌شناس با شرکت پُرشور خودتان، بار دیگر دشمنان اسلام را از دست‌اندازی به کشورتان مایوس خواهید کرد.
 
وی اظهار کرد: انتخاباتی که خود ملت هم به خوبی به اهمیت و نقش آن در تحول آفرینی و سرنوشت کشور واقفند و می‌دانند مشارکت در انتخابات چه اهمیت و ارزش بزرگی برای کشور دارد.
 
وی ادامه داد: انتخاباتی که به طور حتم با برنامه‌ریزی دستگاه‌های مختلف باید در محیط اَمن و سالم و میدانی باز برای همه گروه‌ها و احزاب در چارچوب قوانین کشور پیش برود.
 
امام جمعه قم یادآور شد: رهبر معظم انقلاب چهار خصوصیت الزامی را برای انتخابات اعلام فرمودند، که مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت و امنیت از جمله آن است.
https://qomnews.ir/vdcgnz9qqak9qq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما