چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۷
کد مطلب : 110212
استاد حوزه علمیه قم:

نماد انقلاب اسلامی، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مدرسه فیضیه است

قم نيوز : حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی،با بیان این نکته که ملت ما در همه صحنه‌ها برای پایداری انقلاب اسلامی در میدان حاضر است، گفت: نماد انقلاب اسلامی، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مدرسه فیضیه است و باید در مراسم‌ها و راهپیمایی‌ها این مکان‌ها محل تجمع مردم باشد.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی، استاد حوزه علمیه قم
حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی، استاد حوزه علمیه قم
به گزارش قم نیوز،حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی، استاد حوزه‌ی علمیه قم شامگاه سه شنبه در مراسم جشن اعیاد شعبانیه و اختتامیه جشنواره زائران کریمه (س) با تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: امام حسین علیه السلام کشتی نجات است و هر کسی در دریا اگر در حال غرق شدن است را نجات می‌دهد، چرا که مهمترین ویژگی کشتی نجات رساندن انسان به ساحل امن است.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: معرفت را باید در محضر قمر بنی هاشم آموخت و آن حضرت با تمام سختی‌ها، با مشکلات برخورد کرد و با تمام توان در کنار امام خود ایستاد.

وی در ادامه گفت: وقتی راویان جریان کربلا را رصد می‌کنیم، اولین راوی امام سجاد علیه السلام است که آن حضرت در کوفه روایتگری کرد و آن را در حقیقت رسانه‌ای کرد و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها نیز این کار را تحت لوای امام سجاد علیه السلام انجام داد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امام سجاد علیه السلام چهره ظالم و مظلوم را تبیین کرد و امروز همگان مدیون کلام و بیان ایشان هستیم.

حجت الاسلام مؤمنی بیان کرد: ملت در صف ایستادگی و حفظ و حراست از نظام اسلامی و انقلاب در میدان حضور دارند و همگان باید در این راستا به وظیفه خود عمل کنیم.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی موجب خشم، ناراحتی و ناامیدی دشمنان خواهد شد افزود: ملت ما در همه صحنه‌ها برای پایداری انقلاب اسلامی در میدان حاضر است و در این انتخابات پیش رو نیز این گونه خواهد بود.

وی افزود: نماد انقلاب اسلامی، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و مدرسه فیضیه است و باید در مراسم‌ها و راهپیمایی‌ها این مکان‌ها محل تجمع مردم باشد.
https://qomnews.ir/vdcez78zwjh8zwi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما