قم نيوز : رییس پلیس راه استان قم، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی جاده های برون شهری قم در ایام نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی موعود(عج) را اعلام کرد.
محدودیت های ترافیکی در ایان نیمه شعبان در قم
محدودیت های ترافیکی در ایان نیمه شعبان در قم
به گزارش قم نیوز،از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مختار پناهی در گفت و گویی افزود: با توجه به نزدیک شدن نیمه شعبان مصادف با ولادت حضرت مهدی( عج) و برگزاری آیین های ویژه این روز در مسجد مقدس جمکران و توالی آن با تعطیلات پایانی هفته، شاهد افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک در این ایام در محورهای مواصلاتی به استان قم خواهیم بود.

وی گفت: باتوجه به این موضوع و اعمال محدودیت های ترافیکی، تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین باربری (تریلی، کامیون و کامیونت) از ساعت ۱۲ روز شنبه پنجم اسنفدماه تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ششم اسفندماه از محور قدیم قم - کاشان و بالعکس ممنوع و مسیر جایگزین آزادراه قم – کاشان است.

پناهی ادامه داد: تردد وسایل نقلیه مذکور از میدان ۷۲ تن به سمت جمکران و محور قدیم قم - کاشان ممنوع است و این گونه وسایل نقلیه باید از روی پل میدان ۷۲ تن به سمت آزادراه قم - کاشان تردد کنند.

وی گفت: با توجه به حجم ترافیک در میدان ۷۲ تن، رانندگان این قبیل وسایل نقلیه که از آزادراه قم - کاشان به مقصد تهران در حرکت هستند باید قبل از رسیدن به عوارضی آزادراه قم - کاشان، آزادراه قم - گرمسار را جهت ادامه مسیر انتخاب کنند و از آن مسیر تردد نمایند.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdciwuazrt1azr2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما