چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۰
کد مطلب : 110275
آیت الله کعبی:

انتخابات کلید پیشرفت و پنجره‌ای برای امید آفرینی است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس سیزدهم تایید صلاحیت شدند، ابراز کرد: انتخابات کلید پیشرفت و پنجره‌ای برای امید آفرینی است.
عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله عباس کعبی
عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله عباس کعبی
به گزارش قم نیوز،آیت‌الله عباس کعبی پیش از ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در عصر امروز انتظار حقیقی به معنای حضور در میدان و جهاد فی سبیل الله است و هم‌اینک این منتظران کسانی هستند که قدم در صحنه نهاده و مدافع آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا می‌شود و در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقویت ملت می‌کوشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: امروز مشارکت در انتخابات همان حضور در میدان و انتظار حقیقی است و مدیران ضمن تقویت سلامت نظام اسلامی، اهتمام به مناطق مستضعف و امیدآفرینی قادر به فراهم مشارکت قوی و حداکثری هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ۷۵ درصد داوطلبان انتخابات مجلس سیزدهم تایید صلاحیت شدند، ابراز کرد: انتخابات کلید پیشرفت و پنجره‌ای برای امید آفرینی است.

آیت‌الله کعبی صندوق‌های رای را نابود کننده تردید و ناامیدی دانست و از افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بواسطه حاکم شدن شور و اشتیاق انتخاباتی در جامعه ابراز امیدواری کرد.

این عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مشارکت حداکثری و قوی موجب تقویت جبهه مقاومت اسلامی در مقابل دشمنان می‌شود چراکه وضعیت نظام جمهوری اسلامی تأثیر مستقیمی بر ملت‌های محور مقاومت دارد.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcd5z0fkyt0fx6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما