پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 110317
رییس پلیس راهور قم:

محدودیت‌های ترافیکی در محدوده آرامستان‌های قم اعمال می‌شود

قم نيوز : رییس پلیس راهور قم گفت: هم‌زمان با پنجشنبه آخر سال و حضور مردم در مزار اهل قبور، محدودیت‌های ترافیکی در محدوده آرامستان‌های شهری قم اعمال خواهد شد.
محدودیت‌های ترافیکی در محدوده آرامستان‌های شهری قم
محدودیت‌های ترافیکی در محدوده آرامستان‌های شهری قم
به گزارش قم نیوز،سرهنگ غلامرضا صدفی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مأموران پلیس راهور قم به‌صورت صددرصدی در ۲ آرامستان بهشت معصومه و گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) مستقر می شوند و با رانندگان متخلف برخورد خواهند کرد.

رییس پلیس راهور قم استفاده از حمل و نقل عمومی را مطلوب ترین روش جهت دسترسی به آرامستان ها دانست و گفت: با توجه به حضور پرتعداد خودروهای شخصی و ترافیک عبوری بالا در معابر منتهی به آرامستان های شهری، رانندگان باید وسایل نقلیه خود را در مکانی دورتر از آرامستان ها پارک کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن پنجشنبه آخر سال و حضور مردم در آرامستان‌های شهری، بیان کرد: از امروز برخی محدودیت‌ها در پارک وسایل نقلیه در محدوده آرامستان‌های شهری به‌خصوص بهشت معصومه و گلزار شهدا علی بن جعفر (ع) اعمال خواهد شد.

صدفی همچنین با تاکید بر اینکه برخورد با توقف و پارک دوبله در سطح شهر قم امسال در مقایسه با سال قبل ۴۲ درصد افزایش‌یافته است، ابراز کرد: مشکل کمبود پارکینگ به‌خصوص در مراکز عمده تجاری، بانک‌ها و درمانی قم جدی است.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdca6wn6049n6e1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما