يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : 110384
آیت الله نوری همدانی:

مردم یک صحنه و حماسه خاصی در روز قدس امسال خلق کردند

قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم یک صحنه و حماسه خاصی در روز قدس امسال خلق کردند که نشان از بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی آنها است‌.
مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله حسین نوری همدانی
مرجع تقلید شیعیان، آیت‌الله حسین نوری همدانی
به گزارش قم نیوز،آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار با آقامیری استاندار قم ضمن تجلیل از خدمات جهادی وی خصوصاً نظارت بر بازار و همت در حال انجام ساخت مسکن، اظهار کرد: تا می‌توانید به مردم خدمت کنید و امیدوارم مسؤولان همه کشور این همت شما را مد نظر قرار داده و عمل کنند.

وی افزود: اینکه گزارش داده شد در بعضی از روزهای هفته مستقیم با مردم دیدار چهره به چهره دارید و درد آنها را می‌شنوید و پیگیری می‌کنید قابل تقدیر است.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه در فرهنگ نهج‌البلاغه و سخنان حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام دربان و مانع برای رساندن حرف مردم به مسؤولان معنی ندارد افزود: گاهی انسان می‌شنود با فلان مسؤول کار دارند می‌گویند جلسه دارد چند بار هر بار جلسه دارند این صحیح نیست باید وقت‌ها معین باشد تا مردم معطل نشوند، ما باید قدردان این مردم باشیم و خدمت کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: این مردم یک صحنه و حماسه خاصی روز قدس امسال خلق کردند که نشان از بصیرت و آگاهی و دشمن شناسی این مردم است‌، لذا این مردم آگاه نباید در سختی باشند و الحمدلله شما در قم این موضوع را درک کردید که اینگونه مشغول خدمت هستید و اینکه خودتان موقعیت ویژه قم را درک کرده و در میدان کار حضور دارید و جهادی عمل می‌کنید بسیار اثر گذار است.

وی با تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین برای جهان اسلام، رژیم غاصب صهیونیستی را عامل اصلی نا امنی منطقه دانسته و فرمود: باید نظر امام راحل و رهبری برای از بین رفتن این رژیم نامشروع عملی شود.
https://qomnews.ir/vdcev78zejh8zxi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما