جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب : 11100
با موفقیت در پیکارهای انتخابی

شریفی و فضلی نمایندگان قم در مردان آهنین شدند

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم از انتخاب دو ورزشکار قمی برای حضور در مرحله نهایی مسابقات مردان آهنین کشور خبر داد.
شریفی و فضلی نمایندگان قم در مردان آهنین شدند
به گزارش قم نیوز، مجید تلخابی گفت: با توجه به اینکه همه ساله مسابقات مردان آهنین قهرمانی کشور در ماه اسفند برگزار می‌شود و این رقابت‌ها در ایام نوروز سال جدید تقدیم مردم و هموطنان علاقمند به این رشته می‌شود، امسال پیکارهای انتخابی از سطح بالایی برخوردار بود.

وی تصریح کرد: مسابقات قوی‌ترین مردان یا مردان آهنین در اقصی نقاط کشور جایگاه بسیار خوبی برای خود دست و پا کرده است و ورزشکاران زیادی در حال حاضر در این رشته به صورت جدی و حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند و در مسابقات انتخابی نیز حضور پیدا می‌کنند.

سرپرست هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان قم افزود: با توجه به اینکه رقابت‌های قوی‌ترین مردان کشور در هر سال فقط یک بار برگزار می‌شود و به دلیل پخش آن در ایام نوروز طرفداران زیادی دارد، مدعیان بی‌شماری از نقاط کشور در پیکارهای انتخابی شرکت می‌کنند.

وی یادآور شد: کمیته قوی‌ترین مردان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز به منظور شناسایی چهره‌های برتر پیکارهای قوی‌ترین مردان ایران به منظور شرکت در رقابت‌های مردان آهنین کشور، مسابقات انتخابی را برگزار کرد.

تلخابی بیان داشت: رقابت‌های انتخابی مسابقات مردان آهنین کشور به میزبانی هیئت ورزش‌های بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان جنوبی در شهرستان قائن این استان برگزار شد و در آن نمایندگانی از هیئت قم حضور داشتند.

وی یادآور شد: در مجموع چهره‌های سرشناسی در این رقابت‌ها حضور یافته بودند و از قم نیز نفرات پرامیدی با حریفان رقابت کردند که خوشبختانه رهاورد تلاش و انگیزه بالای آنها موفقیت در کسب دو سهمیه حضور در مسابقات مردان آهنین کشور بود.

سرپرست هیئت ورزش‌های بدنسازی و پرورش اندام تاکید کرد: نفراتی که به نمایندگی از هیئت قم به این پیکارها اعزام کرده بودیم در واقع از مسابقات انتخابی استان که دو سه ماه قبل برگزار شد، گزینش شده بودند و خوشبختانه دو نفر آنها به مسابقات مردان آهنین کشور راه یافتند.

وی عنوان داشت: جواد فضلی و مجید شریفی دو ورزشکار ارزنده و بسیار توانمند مسابقات انتخابی قوی‌ترین مردان قم بودند که در پیکارهای قوی‌ترین مردان کشور با قرار گرفتن در بین چهره‌های برتر توانستند جواز حضور در مسابقات مردان آهنین را کسب کنند که امیدواریم بعد از سال‌ها بتوانیم در نوروز امسال شاهد درخشش این عزیزان در کسب عناوین برتر باشیم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccxsqs.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما