دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : 11158
کاظمی خبر داد:

تحصیل بیش از 500 نفر در دانشگاه علمی کاربردی صنایع و معادن قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی صنایع و معادن استان قم از تحصیل بیش از 500 نفر در این دانشگاه خبر داد.
تحصیل بیش از 500 نفر در دانشگاه علمی کاربردی صنایع و معادن قم
به گزارش قم نیوز، علی کاظمی گفت: بیش از ۵۰۰ نفر در دانشگاه علمی کاربردی صنایع و معادن استان قم تحصیل می کنند و۵۰ درصد دانشجویان از شهرهای دیگرهستند.

وی با اشاره به قدیمی بودن این دانشگاه علمی کاربردی نسبت به دانشگاه های علمی کاربردی دیگر استان بیان داشت: بیش از ۷۵۰ نفر تاکنون فارغ التحصیل شده اند و بیشتر آن ها در رشته نرم افزار کامپیوتر بوده اند.

ساختن نرم افزار جامع دایره المعارف توسط فارغ التحصیلان این دانشگاه
معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی صنایع و معادن استان قم عنوان کرد: ساخت نرم افزار جامع دایره المعارف، سامانه مراکز بهداشت درمانی ایران، سامانه جامع قرآن کریم و ایجاد آب نمای دیجیتال توسط فارغ التحصیلان این دانشگاه بوده است.

وی با اشاره به تحصیل بیش از ۱۱۰ نفر در نیم ترم گذشته تصریح کرد: ۳۰ نفر در رشته خدمات گمرکی، ۶۰ نفر در رشته فناوری اطلاعات، ۶۰ نفر در رشته نرم افزار کامپیوتر و ۶۰ نفر در رشته حسابداری صنعتی وروردی امسال بوده اند و در مقطع کاردانی در حال تحصیل هستند.

کاظمی افزود: رشته مهندسی فناوری (گرایش تجارت الکترونیک) در سال تحصیلی جدید به مجموعه رشته های این دانشگاه اضافه می شود.

معاون اجرایی دانشگاه علمی کاربردی صنایع و معادن استان قم ابراز داشت: رشته مهندسی فناوری (گرایش تجارت الکترونیک) در مقطع کارشناسی تا سقف ۲۰۰ نفر در سال تحصیلی جدید ورودی می گیرد.

کاظمی با اشاره به رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر افزود: در سال ۹۰ این رشته در مقطع کارشناسی۸۰ نفر ورودی داشته است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfcydy.w6dytagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما