سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 11190
دبیر کانون نویسندگان قم:

نشست «بایدها و نبایدهای نگارش» در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کانون نویسندگان قم از برگزاری نشست علمی «بایدها و نبایدهای نگارش» توسط این کانون با همکاری انجمن قلم حوزه خبر داد.
نشست «بایدها و نبایدهای نگارش» در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا حسینی دبیر کانون نویسندگان قم اهمیت قلم و نگارش را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر قرآن به قلم سوگند یاد می‌کند به دلیل اهمیت آن است زیرا همیشه سوگند به یک امر بسیار عظیم و پرارزش یاد می‌شود.

وی اظهار کرد: نشست علمی «بایدها و نبایدهای نگارش» قصد دارد تا با بررسی و آسیب‌شناسی این مقوله مهم گامی در راستای اعتلای فرهنگ نگارش بردارد.

دبیر کانون نویسندگان قم بیان داشت: این نشست علمی با حضور اساتید، دانش آموختگان و علاقمندان به حوزه ادبیات و هنر پنجشنبه جاری از ساعت ۱۶ در مجتمع فرهنگی آموزشی طلوع مهر برگزار خواهد شد.

وی از استاد محمد اسفندیاری که از نویسندگان توانمند و صاحب آثار فراوان به ویژه در حوزه ادبیات و نگارش است به عنوان سخنران ویژه این مراسم نام برد و خاطرنشان کرد: در این مراسم علاقمندان ادبیات فارسی و هنر نگارش می‌توانند با هنجارهای موجود در نویسندگی و نگارش آشنا شوند.

حسینی با اشاره به اینکه این مراسم هم‌زمان با پایان پانزدهمین دوره آموزشی کلاس‌های کانون نویسندگان قم برگزار می‌شود تصریح کرد: در پانزدهمین دوره این کلاس‌ها بیش از ۲۰۰ نفر از خواهران و برادران در شش رشته آموزشی به تحصیل پرداختند.

وی افزود: در این دوره کلاس‌های آموزشی نویسندگی، ویراستاری، داستان نویسی، فیلمنامه‌نویسی، روش تحقیق و روش تصحیح متون در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته با حضور اساتید مجرب و برجسته ارائه شد.

دبیر کانون نویسندگان قم با بیان اینکه این کانون درصدد است از نفرات برگزیده کلاس‌های آموزشی دوره پانزدهم تقدیر به عمل آورد ابراز داشت: دوره پانزدهم از مهرماه سال جاری آغاز شد و با استقبال خوب علاقه‌مندان به نویسندگی و ادبیات داستانی روبه‌رو شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در کلاس‌های دوره شانزدهم کانون نویسندگان قم از اوایل بهمن ماه با مراجعه به محل این کانون واقع در انتهای خیابان دورشهر نبش میدان رسالت مجتمع فرهنگی آموزشی طلوع مهر، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbg8b8.rhb89piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما