سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب : 11211
از بیست و چهارم دی تا سوم بهمن

«باید الک کنم خود را، تو را...» در قم به روی صحنه می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: کارگردان نمایش «باید الک کنم خود را، تو را...» از اجرای این نمایش از بیست و چهارم دی تا سوم بهمن در پلاتوی ماه فرهنگسرای جوان قم خبر داد.
«باید الک کنم خود را، تو را...» در قم به روی صحنه می‌رود
به گزارش قم نیوز، ناعمه عمادی گفت: امیرحسین یاوری، حسین رحمتی‌پور در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند و بنده نیز نویسندگی و کارگردانی این نمایش را بر عهده دارم.

وی ادامه داد: طراحی نور و اجرای نمایش بر عهده حسین رفتار، انتخاب موسیقی نمایش بر عهده امیرحسین یاوری، مدیر اجرایی نمایش بر عهده حامد اسکندری و منشی صحنه نمایش بر عهده فائزه حسینی است.

کارگردان نمایش «باید الک کنم خود را، تو را...» با اشاره به پیام‌های این نمایش گفت: این نمایش ارزش‌های دفاع مقدس را با نگاه به زندگی امروزی به تصویر می‌کشد.

وی بیان کرد: این نمایش داستان زندگی دو برادر است که برای جنگ با عراق به جبهه می‌روند و برادری شهید و برادری دیگر مجروح می‌شود و برادر مجروح درگیر با خاطرات تلخ خانوادگی خود می‌شود که در طول کار برادر شهید در خیال وی او را از این سردرگمی نجات می‌دهد.

عمادی با اشاره به عنوان نمایش گفت: «الک کنم خود را، تو را...» پیرامون این مطلب است که همه ما در زندگی باید بازنگری به درون خود داشته و هرازگاهی به منش خود رسیدگی کنیم.

«باید الک کنم خود را، تو را...» از ۲۴ دی تا سوم بهمن به مدت ۱۰ شب ساعت ۱۸ در پلاتوی ماه فرهنگسرای جوان به روی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfy0dy.w6dyyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما