قم نيوز : قم نیوز: مسوول دفتر هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی و موسسات قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: هدف از برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال قرآنی و نیز مجموعه جشنواره های منظومه آیات، ضرورت فرهنگسازی در این زمینه است.
ضرورت فرهنگ سازی برای ترویج استفاده از رسانه های دیجیتال قرآنی
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علی اکبر شفیعی گفت: مجموعه جشنواره های منظومه آیات با هدف ترویج و تعمیق فرهنگ قرانی در کشور برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: جشنواره های منظومه آیات در ۲۲ عنوان در استان های مختلف کشور از سوی معاونت قران و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود که هر استانی متولی برگزاری یک موضوع است.

وی بیان داشت: عناوین آموزش های نوین موضوعات قرآنی و نرم افزارها و بازی های رایانه ای با موضوع قرآن در دستور کار این اداره کل در استان قم قرار گرفته است.

به گفته وی، این جشنواره به دلیل ظرفیت بالا در زمینه تولیدات نرم افزاری و دیجیتالی در استان قم در این استان برگزار می شود.

شفیعی هدف از برگزاری این جشنواره را تشویق و ترغیب موسسات قرانی به تولید و ارایه تولیدات خود در این زمینه و نیز تشویق عموم مردم برای استفاده بیشتر از این محصولات قرانی ذکر کرد.

شفیعی یادآور شد: این جشنواره به منظور شناسایی، معرفی و عرضه تولیدات در زمینه های رسانه های دیجیتال با رویکرد قرآن و عترت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: برگزیدگان در این دوره از جشنواره به اختتامیه جشنواره های منظومه آیات که با حضور مسئولین برجسته کشوری در دهه مبارک فحر برگزار می شود ، راه خواهند یافت.

وی بیان داشت: دو سال گذشته استان قم نیز موفق به کسب عناوین برتر کشوری در مراسم اختتامیه این جشنواره ها شد.

اختتامیه دومین جشنواره بین المللی رسانه های دیجیتال قرانی آیات بهمن ماه امسال در قم برگزار می شود و بخش نمایشگاهی آن نیز در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcaoun6.49n6a15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما