چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب : 11397
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه حیدریان قم در دهه فجر

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم از آغاز مرحله پایانی تکمیل زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان دوو‌میدانی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و افتتاح آن در دهه‌فجر خبر داد.
افتتاح چمن مصنوعی ورزشگاه حیدریان قم در دهه فجر
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی گفت: با تأمین اعتبار لازم از سوی شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان، مرحله پایانی عملیات احداث زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان از روز شنبه ۳۰ دی‌ماه آغاز شده و تا دهه‌فجر آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: مجموعه ورزشی شهید حیدریان به عنوان مرکزی‌‌ترین ورزشگاه شهر قم روزانه میزبان و پذیرای جمع زیادی از شهروندان قم، علاقه‌مندان به ورزش و قهرمانان و ورزشکاران است و با تکمیل آن خدمات ارزنده‌‌ای به جامعه ورزش ارائه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: در قم تنها مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) که یک طرح بزرگ ملی و بین‌المللی است، از پیست تارتان دو و میدانی برخوردار است اما با بهره‌برداری از پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان این مجموعه نیز می‌تواند به قهرمان‌پروری در دو و میدانی و همچنین رفع نیاز بسیاری از رشته‌های ورزشی دیگر کمک شایانی کند.

جهان‌بینی افزود: با بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان نیز بخش عمده‌ای از نیاز ورزش استان از جمله رشته‌هایی نظیر فوتبال، راگبی، بیس‌بال، کریکت و سافت‌بال به زمین چمن برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دی‌ماه سال‌گذشته، وزارت ورزش و جوانان و استانداری قم به منظور توسعه و تکمیل مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده بودند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca0en6.49n6o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما