شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۵
کد مطلب : 11463
جهان‌بینی خبر داد

بهره‌برداری از چمن مصنوعی بزرگترین مجموعه ورزشی قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ورزش و جوانان استان قم گفت: زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان استاندارد بزرگترین مجموعه ورزشی قم در دهه فجر افتتاح می‌شوند.
بهره‌برداری از چمن مصنوعی بزرگترین مجموعه ورزشی قم
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی در حاشیه آغاز به کار مرحله پایانی تکمیل چمن مصنوعی و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان اظهار داشت: این نوید را به علاقمندان به ورزش در رشته‌های مختلف می‌دهیم که در دهه فجر چند طرح ورزشی جدید مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم تکمیل زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم را یکی از مهمترین‌ اولویت‌های این اداره کل در برنامه‌های مهم دهه مبارک فجر عنوان کرد و بیان داشت: همزمان پیست تارتان این مجموعه ورزشی نیز که در نوع خود استاندارد بین المللی و بهترین کیفیت را دارد، مورد بهره‌برداری واقع خواهد شد.

وی ابراز داشت: با تامین اعتبار لازم از سوی شرکت توسعه و تجهیز وزارت ورزش و جوانان، مرحله پایانی عملیات احداث زمین چمن مصنوعی و پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان از روز شنبه سی‌ام دی ماه آغاز شده است و انشاءالله در دهه فجر آماده بهره‌برداری است.

جهان ‌بینی ادامه داد: خوشبختانه اعتبار مورد نیاز برای تکمیل چند طرح ورزشی دیگر در حال احداث نیز محقق شده است و به مناسبت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از چند طرح ورزشی در ایام الله دهه مبارک فجر بهره‌برداری خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم افزود: مجموعه ورزشی شهید حیدریان به عنوان مرکزی‌ترین ورزشگاه شهر مقدس قم روزانه میزبان و پذیرای جمع زیادی از شهروندان قم، علاقمندان به ورزش و قهرمانان و ورزشکاران عزیز قمی است و انشاءالله با تکمیل آن خدمات ارزنده‌ای به جامعه ورزش ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قم تنها در مجموعه ورزشی یادگار امام که یک طرح بزرگ ملی و بین المللی است، از پیست تارتان دو و میدانی برخوردار است اما با بهره‌برداری از پیست تارتان مجموعه ورزشی شهید حیدریان این مجموعه نیز می‌تواند به قهرمان پروری در دو و میدانی و همچنین رفع نیاز بسیاری از رشته‌های ورزشی دیگر کمک شایانی بکند.

جهان‌بینی همچنین در پایان یاد آور شد: با بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان نیز بخش عمده‌ای از نیاز ورزش استان از جمله رشته‌های موفقی نظیر فوتبال، راگبی، بیس‌بال، کریکت و سافت بال به زمین چمن با کیفیت و دارای استاندارد برطرف می‌شود و علاقمندان به دو و میدانی نیز که در سطح حرفه‌ای کار می‌کنند از این به بعد مکانی مناسب برای آماده شدن به منظور کسب موفقیت در مسابقات مهم داخلی و خارجی را خواهند داشت.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcexe8z.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما