سه شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۴۷
کد مطلب : 115
صبح امروز در قم صورت گرفت؛

طناب دار بر گردن سه قاچاقچی کراک و هروئین

قم نيوز : قم نیوز: سه نفر از قاچاقچیان کراک و هروئین که از سوی دادگاه انقلاب اسلامی قم به اعدام محکوم شده بودند، صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.
طناب دار بر گردن سه قاچاقچی کراک و هروئین
به گزارش قم نیوز، صبح امروز سه نفر قاچاقچی که حسب انشا رای توسط شعب اول، دوم و سوم دادگاه انقلاب اسلامی محکوم به اعدام شده بودند، توسط اجرای احکام دادستانی قم صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

متهم اول «م.م» که نام داشته و به همراه همسرش اقدام به قاچاق ۵ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین از مشهد به قم کرده بود، با تلاش گسترده و شبانه روزی دستگیر شد و با توجه به قوانین موجود حکم اعدام از سوی شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی قم برای وی صادر شد و پس از تایید حکم اعدام در دادستانی کل کشور و همچنین رد شدن دوباره تقاضای عفو وی، این حکم صبح امروز به مرحله اجرا گذاشته شد.

قاچاق مواد توسط محکوم به حبس ابد در زمان مرخصی

متهم «ع.ب» که یک محموله کراک را در تایباد از قاچاقچیان تحویل گرفته و قصد داشت این محموله را به افرادی در مشهد، ترب جام، تربت حیدریه، گرگان و قم تحول دهد مورد شناسایی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی پس از اینکه از عوارضی قم ـ کاشان توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی شده بود، پس از گذشتن از چند خیابان به منزل یکی از همدستانش می‌رود که ماموران پس از اخذ مجوز قضایی وارد منزل شده و بعد از دستگیری هر دو متهم ۴ کیلو و ۹۷۵ گرم کراک را از خودرو پژو کشف کردند.

این متهم در سال ۸۳ نیز با ۳۷۰ کیلوگرم تریاک در جاده بیرجند دستگیر شده و به حبس ابد محکوم شده بود که وی در فرصت مرخصی از زندان اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کرده است.

برای این متهم پس از دستگیری از سوی شعبه دوم دادگاه عمومی و انقلاب قم با توجه به قوانین حکم اعدام صادر شده و پس از تایید حکم در دادستانی کل کشور و رد شدن تقاضای عفو، این حکم به مرحله اجرا در آمد.

زوج قاچاقچی ناکام ماندند

دیگر متهمی که امروز طناب دار بر گردن وی انداخته شد، «م.د» نام دارد که به همراه همسرش اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کرده است.
این متهم که دو بار نسبت به انتقال کراک به قم اقدام کرده بود، در قرار دوم به همراه همسرش دستگیر شد و در مجموع از وی هشت کیلو و ۸۹۲ گرم کراک کشف شد.

با توجه به مواد مخدر کشف شده و قوانین موجود برای این متهم در شعبه سوم دادگاه انقلاب قم حکم اعدام صادر شده و پس از تایید دادستانی کل کشور و رد شدن تقاضای عفو این حکم به اجرا در آمد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcakmn6149n6.5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما