دوشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب : 11505
مدیر کل انتقال خون استان قم عنوان کرد

کلنگ احداث مرکز انتقال خون پردیسان تا پایان سال به زمین زده می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل انتقال خون استان قم گفت: عملیات عمرانی مرکز انتقال خون منطقه پردیسان تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.
کلنگ احداث مرکز انتقال خون پردیسان تا پایان سال به زمین زده می‌شود
به گزارش قم نیوز، علی الهی با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: بهمن ماه یکی از فرصت‌های انعکاس خدمات دستگاه‌های دولتی به مردم است.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش بینی شده از سوی این اداره کل در دهه فجر افزود: ارسال پیام کوتاه، بازدید از سازمان انتقال خون توسط دانش‌آموزان، دانشجویان و عموم مردم از جمله برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه فجر است.

الهی ادامه داد: تیم سیار اهدای خون نیز در یکی از مراکز اداری به منظور اهدای خون مردم شریف استان مستقر خواهد شد.

مدیرکل انتقال خون استان قم تصریح کرد: تجلیل از خانواد شهدا، دیدار با خانواده شاهد و ایثارگر، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و... از دیگر فعالیت‌های اجرایی در ایام الله دهه فجر انتقال خون در استان قم است.

وی اذعان کرد: بیش از ۲۱ هزار نفر در استان قم اهدای خون داشته‌اند که ۵۶ درصد از آنان جزو اهدا کنندگان مستمر خون بوده و ۱۱ هزار نفر نیز یا برای نخستین بار خون خود را اهدا کردند و یا جزو اهدا کنندگان با سابقه بودند.

الهی با بیان اینکه کلنگ زنی مرکز انتقال خون پردیسان تا پایان سال جاری انجام خواهد شد خاطر نشان کرد: این مرکز به عنوان یک مرکز پدافند غیر عامل بوده و دارای انبار مرکزی اهدای خون است و آمادگی سرویس دهی به مراکز درمانی اطراف خون را خواهد داشت.

مدیرکل انتقال خون استان قم اظهار کرد: زمین این مرکز برای احداث توسط بسیج سازندگی اهدا شده و اعتبار استانی برای تامین تجهیزات این مرکز و احداث آن ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcbssb8.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما