دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 11648
باعبور از سد نفت و گاز گچساران

تیم هندبال صبا بعد از 10 سال به لیگ برتر صعود می‌کند

قم نيوز : قم نیوز: تیم هندبال صبای قم در صورت عبور از سد تیم هندبال نفت و گاز گچساران بعد از 10 سال به لیگ برتر هندبال صعود می کند.
تیم هندبال صبا بعد از 10 سال به لیگ برتر صعود می‌کند
به گزارش قم نیوز، تیم هندبال صبای قم در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور مغلوب نفت و گاز گچساران شد و حالا برای راهیابی به لیگ برتر باید در دیدار برگشت مقابل این تیم پیروز میدان باشد.

دیدار برگشت صبای قم و نفت و گاز گچساران در بازی‌های مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور جمعه این هفته در حالی مقابل دیدگان هندبال دوستان قمی برگزار می شود که در پایان بازی رفت دو تیم در گچساران تیم میزبان اولین شکست صبای قم در این فصل را رقم زد.

دیدارهای مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور با شرکت چهار تیم مدعی شامگاه جمعه سیزدهم بهمن ماه دور رفت خود را سپری کرد و یکی از این بازی‌ها به میزبانی تیم نفت و گاز گچساران به انجام رسید و میزبان موفق به رقم زدن اولین شکست صبای قم در این فصل شد تا هم شگفتی ساز شود و هم اینکه بازی برگشت دو تیم در قم را بیش از پیش حساس کند.

در این مرحله از مسابقات تیم‌های هندبال صبای قم، ذوب آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران و پارس مس فلاورجان حضور دارند که دیدارهای خود را به شکل رفت و برگشت برگزار می‌کنند و تیم‌های پیروز مجموع بازی‌های رفت و برگشت ضمن صعود به بازی نهایی مستقیما به لیگ برتر صعود می کنند.

در حالی که از جمع این چهار تیم تنها دو تیم می‌توانند جواز صعود به مسابقات فصل آینده لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را به دست بیاورند، دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول با جذابیت و حساسیت بالایی برگزار شد که یکی از آنها به نخستین شکست صبا در این فصل منجر شد و البته دیگر تیم بدون شکست مرحله گروهی یعنی ذوب آهن نیز مغلوب تیم پارس مس فلاورجان شد.

در بین این چهار تیم‌، یکی از تیم‌های قوی و مدعی صعود به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم هندبال صبای قم است که البته نتوانست در بازی رفت مرحله نیمه نهایی اقتدار بازی‌های مرحله گروهی را به نمایش بگذارد و با اینکه با تمام توان و آمادگی لازم به میهمانی تیم نفت و گاز گچساران رفته بود در پایان جدالی نزدیک و نفس گیر با نتیجه ۳۳ بر ۳۲ شکست خورد.

شکست در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی پیکارهای لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور برای تیم هندبال صبای قم برابر تیم نفت و گاز گچساران در حالی به وقوع پیوست که هندبالیست‌های صبا در بازی برگشت باید با اختلاف دو گل حریف خود را با پیروزی از پیش رو بردارند.

این در حالی است که دیدارهای دور برگشت روز جمعه این هفته یعنی بیستم بهمن ماه برگزار می‌شود و طی آن صبای قم در حضور تماشاگران هندبال دوست قمی از ساعت ۱۶ در سالن شهید حیدریان قم پذیرای تیم نفت و گاز گچساران است تا با شکست این تیم بعد از ۱۰ سال به لیگ برتر هندبال راه یابد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjomev.uqevxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما