شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 11760
حاشیه‌های نیمه نهایی لیگ هندبال دسته اول کشور

2 هزار تماشاگر قمی سرود صعود سردادند

قم نيوز : قم نیوز: پس از غلبه صبای قم بر تیم نفت و گاز گچساران و صعود این تیم به لیگ برتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه حیدریان قم سرود صعود به لیگ برتر را سر دادند.
2 هزار تماشاگر قمی سرود صعود سردادند
به گزارش قم نیوز، دیدار برگشت تیم‌های هندبال صبای قم و نفت و گاز گچساران در نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور با توجه به نتیجه‌ای که در دیدار رفت دو تیم به باخت صبا انجامیده بود، حساسیت‌های زیادی داشت اما صبا در دیدار برگشت با اختلاف پنج گل به برتری رسید و با اقتدار به لیگ برتر هندبال راه یافت.

صعود هندبال قم به لیگ برتر بعد از هشت سال
آخرین حضور نماینده هندبال قم در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور به هشت سال قبل باز می‌گردد و بعد از آن قم در لیگ برتر نماینده‌ای نداشت.

در سال ۱۳۸۳ بود که تیم هندبال جام الکتریک به نمایندگی از استان قم در پیکارهای لیگ دسته برتر هندبال باشگاه‌های کشور حضور یافت و تیمی متشکل از هندبالیست‌های مطرح قمی بود اما بعد از سقوط این تیم به دسته اول، از آن سال تا کنون تیم‌های قمی نتوانسته بودند به لیگ برتر هندبال صعود کنند.

در این سال‌ها تیم‌هایی مانند جام الکتریک و مهتاب قم در مسابقات لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور حضور خوبی داشتند اما نتوانسته بودند به لیگ برتر صعود کنند تا اینکه صبای قم در سال جاری به این مهم دست پیدا کرد.



حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه صبای قم در سالن مسابقه
اعضای هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم میهمان ویژه دیدار صبای قم و نفت و گاز گچساران در نیمه نهایی لیگ دسته اول هندبال و نظاره گر صعود صبا به لیگ برتر هندبال کشور بودند.

سیدرضا دهناد رئیس هیئت مدیره باشگاه صبا به اتفاق عباس جهان بینی دبیر و محمدرضا کشوری فرد مدیر عامل باشگاه صبای قم در جایگاه ویژه سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم این دیدار را از نزدیک زیر نظر داشتند و در نهایت در جشن صعود تیم هندبال صبای قم به لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور یافتند.



تشویق بی امان تماشاگران و سردادن سرود صعود
یکی از مهمترین عواملی که به تیم هندبال صبای قم کمک کرد تا در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور از سد تیم نفت و گاز گچساران عبور کند، حمایت بی حد و وصف تماشاگران قمی بود.

هندبال دوستان قمی که در راس آنها لیدرهای باشگاه صبا حضور داشتند، در این بازی لحظه‌ای دست از تشویق تیم صبای قم برنداشته و با احترام به تیم میهمان از تیم صبای قم حمایت کردند.

تماشاگران این بازی بعد از پایان مسابقه که حکم به برتری تیم صبای قم داد و در نهایت موجب صعود این تیم به لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور شد، همگام با یکدیگر سرود صعود صبای قم به لیگ برتر هندبال را در سالن حیدریان قم سر دادند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdce7f8z.jh8zpi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما