يکشنبه ۸ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 1165
هافبک تیم فوتبال صبای قم:

باخت فصل گذشته مقابل صنعت نفت را جبران می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: صبای قم برای تثبیت موقعیت خود به برتری مقابل صنعت نفت آبادان نیاز مبرم دارد و تلاش می‌کنیم باخت فصل گذشته را جبران کنیم.
باخت فصل گذشته مقابل صنعت نفت را جبران می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی‌هاشمی زاده اظهار داشت: اکنون که تیم صبا در مکان سوم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد، شرایط نیز برای ما ویژه است و باید از این هفته به بعد هم برای کسب پیروزی و هم برای بهبود موقعیت خود در جدول رده‌بندی بازی کنیم.

وی ادامه داد: کسب هشتمین پیروزی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم ما را یک گام به موفقیت در صعود به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر نزدیک‌تر خواهد کرد زیرا حریفان نیز با تمام قوا پشت سر ما منتظر لغزش صبا هستند و این کار ما را سخت می‌کند و باید با حساسیت بیشتری در بازی‌های آینده به میدان برویم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم با اشاره به وضعیت صبا در آستانه این بازی در هفته دوازدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، افزود: اکنون وظیفه ما سخت‌تر از گذشته شده است، زیرا بعد از نتایج روز نخست این هفته، در وضعیتی قرار داریم که باید سه امتیاز بازی مقابل صنعت نفت را به هر شکل کسب کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت موفقیت صبای قم در کسب برتری برابر صنعت نفت در مسابقه امروز در ورزشگاه تختی آبادان گفت: آنها در وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی قرار ندارند و بی مهابا بازی خواهند کرد بنابراین باید مقابل این تیم همانند یک بازی مهم گام به زمین مسابقه بگذاریم.

هاشمی‌زاده تصریح کرد: بازی‌های زیادی تا پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده است و طی آن صبای قم باید در مسابقات مهمی برابر حریفان خود به میدان برود که باید سعی کنیم از این بازی‌ها حداکثر امتیاز را بگیریم.

وی با بیان اینکه پیروزی در دیدار این هفته برابر صنعت نفت آبادان سبب خواهد شد تا با آرامش بیشتری به تعطیلات ۲۰ روزه لیگ برتر برویم، اضافه کرد: تیم فوتبال صبای قم نیز در ادامه روند رو به رشد خود در بازی‌های خارج از خانه حتما به کسب سه امتیاز این دیدار نیاز دارد.

هافبک تیم فوتبال صبای قم افزود: تیم ما در ششمین بازی خارج از خانه خود در این فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مهمان تیم صنعت نفت خواهد بود، دیداری که با توجه به برگزاری در خانه حریف قطعاً سخت و دشوار خواهد بود ولی با آمادگی کامل برابر حریف قرار می‌گیریم.

صبای قم که تا این هفته در بازی‌های خارج از خانه تیم‌های تراکتور سازی تبریز، راه‌آهن شهرری و مس سرچشمه کرمان را شکست داده است، امروز برابر صنعت نفت برای کسب پیروزی دیگر به میدان می‌رود ولی تا قبل این دیدار با کسب ۲۲ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.p8zbjh8zn9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما