شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : 988
هافبک تیم صبای قم:

در جام حذفی همانند لیگ برتر پر قدرت بازی می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: در دیدار با پیام مخابرات فارس همانند رقابت‌های لیگ برتر با تمام قدرت بازی می‌کنیم تا از بخت خود برای کسب سهمیه آسیا دفاع خواهیم کرد.
در جام حذفی همانند لیگ برتر پر قدرت بازی می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، سیدمرتضی‌ هاشمی‌زاده سه‌شنبه شب و در آخرین تمرین تیم فوتبال صبای قم در مجموعه ورزشی یادگار امام در خصوص بازی تیمش با پیام مخابرات فارس در رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: ما برای این مسابقه انگیزه بسیار بالایی داریم، چرا که جام حذفی را یک میان‌بر برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا می‌دانیم.

وی با اشاره به اهمیت بازی هفته امروز تیم فوتبال صبای قم در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: خوشبختانه برای این بازی شرایط به گونه‌ای رقم خورد که ما با کسب یک پیروزی پر گل مقابل شهرداری تبریز، از روحیه و انگیزه بسیار بالایی برخوداریم.

هافبک تیم فوتبال صبای اضافه کرد: ما در این دیدار با صلاحدید کادر فنی با بهترین ترکیب در میدان مسابقه با پیام مخابرات فارس حاضر می‌شویم، تیم ما قطعا با انگیزه بازی خواهد کرد و مسابقه را برده و به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

وی با اشاره به فرصت خوب تیم فوتبال صبای قم در جدول مسابقات جام حذفی، تصریح کرد: با توجه به اینکه تیم‌های مطرح لیگ در سمت دیگر جدول جام حذفی قرار گرفته‌اند، ما قصد داریم با اقتدار در جام حذفی مقابل حریفان حاضر شده و در سال آینده نیز نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

هاشمی‌زاده با اشاره به بازی مقابل تیم فوتبال پیام مخابرات فارس تصریح کرد: در این مسابقه همانند دیدارهای لیگ برتر با قدرت و انگیزه بالا بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم اجازه ندهیم کار به وقت اضافه و یا ضربات پنالتی کشیده شود.

هافبک تیم فوتبال صبای قم که سابقه بازی کردن در تیم‌های مطرحی همچون استقلال تهران و سپاهان اصفهان را نیز دارد، عنوان کرد: با تمام احترام به تیم پیام مخابرات فارس باید گفت این بازی یک بازی خوب برای صبا خواهد بود و صبا پیروز میدان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: البته این دیدار در شرایط سخت می‌توانیم برای بازی شرایط حساس هفته آینده خود مقابل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته دوازدهم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز آماده شویم.

هاشمی‌زاده با اشاره به وضعیت تیم فوتبال صبای قم خاطرنشان کرد: درست است که نتایج خوبی در مسابقات لیگ برتر فوتبال گرفته‌ایم ولی باید در ادامه لیگ برای تثبیت خود در بین تیم‌های بالانشین جدول، با قدرت به مصاف رقبای لیگ برتری برویم.

صبای قم از ساعت ۱۵ امروز در رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، مرحله یک شانزدهم نهایی، میزبان تیم فوتبال پیام مخابرات فارس است و روز یکشنبه هشتم آبان ماه نیز در دیداری خارج از خانه در لیگ برتر فوتبال با تیم صنعت نفت آبادان بازی می‌کند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcicva32t1av.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما