چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب : 11698
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

حضور صبا در آسیا معرف توانمندی فوتبال قم است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم حضور تیم صبا در لیگ قهرمانان آسیا را فرصت معرفی توانمندی و ظرفیت غنی فوتبال قم عنوان کرد.
حضور صبا در آسیا معرف توانمندی فوتبال قم است
به گزارش قم نیوز، عباس جهان‌بینی اظهار کرد: در پنج فصلی که از حضور تیم فوتبال صبا به عنوان نماینده قم در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سپری می‌شود، همواره شاهد رشد و پیشرفت این تیم و افزایش علاقمندی مردم و مسئولان به آن شده است.

وی تاکید کرد: تقریبا همزمان با انتقال باشگاه صبا به قم چند تیم دیگر نیز به شهرهای مختلف کشورمان انتقال یافتند اما در میان موج انتقادات از انتقال تیم‌های تهرانی به شهرستان‌ها تنها این همت و تلاش ارزنده مسئولان و مردم قم بود که موجب سربلندی قم در تقویت جایگاه تیم صبا بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: با نگاه مثبت مسئولان استان به ورزش قهرمانی، باشگاه صبا در حال حاضر در رشته‌های فوتبال (رده‌های سنی بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان)، فوتسال، کشتی و هندبال تیم‌داری می‌کند.

وی بیان داشت: تیم صبا در چهارمین فصل حضور به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس موفق به کسب رتبه چهارم لیگ برتر و حضور مجدد در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا شده است و این بدین معنی است که تلاش‌ها و دلسوزهای بسیاری برای توفیق این باشگاه در خدمت به ورزش قم صورت می‌گیرد.

جهان‌بینی ابراز داشت: دو حضور صبا در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا از زمان حضور در قم محقق شده است و خوشحالیم از اینکه می‌بینیم صبا در بین مردم و مسئولان قم به خوبی جای خود را باز کرده و امروز همگی نه تنها به فکر حفظ این تیم در لیگ برتر بلکه به دنبال مقام‌های ارزنده فراتر از مرزها یعنی در لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

وی یادآور شد: موفقیت تیم فوتبال صبای قم در دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا برای ما بسیار مهم و ضروری است، صبا این ظرفیت و توانمندی را دارد که بتواند حریف اماراتی خود را با شایستگی پشت سر بگذارد و به عنوان نماینده‌ای قدرتمند از فوتبال ایران به مرحله گروهی لیگ قهرمانان برود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: تمهیدات بسیار خوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان با تجهیز ورزشگاه یادگار امام به امکانات پیشرفته و هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط برای ایجاد شرایط مناسب برگزار بازی صورت گرفته است و انشاءالله در سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن صعود این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را خواهیم گرفت.

وی بیان داشت: مطمئنم تماشاگران شایسته قمی همچون بازی‌های مهم قبل صبا در لیگ برتر و دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا در این دیدار حساس یار و یاور تیم فوتبال صبای قم در جدال با الشباب امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا خواهند بود.

مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و الشباب امارات در پلی‌آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۱ بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcevp8z.jh8zoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما