پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب : 11724

34 پروژه بخش کشاورزی قم به بهره برداری رسید

قم نيوز : قم نیوز: همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، 34 پروژه کشاورزی استان قم در روستای قمرود این استان به بهره برداری رسید.
34 پروژه بخش کشاورزی قم به بهره برداری رسید
به گزارش قم نیوز، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در این مراسم با تبیین هر یک از این پروژه ها اعتبارهزینه شده برای آنها را بالغ بر ۶۷ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال عنوان کرد.

رضا سیار با اشاره به پروژه لوله گذاری اراضی کشاورزی قمرود به عنوان یکی از این تعداد پروژه، اظهار داشت: این پروژه در بخش مرکزی استان واقع در روستای قمرود ،شریف آباد، قلعه سلطان باجی و قنبرعلی ایجاد شده است.

وی همچنین اجرای شانزده هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری در سایز ۲۵۰ و ۳۱۵ میلیمتر در سطح ۴۱۲ هکتار از اراضی کشاورزان را از جمله مشخصات فنی این پروژه عنوان کرد، و افزود: اعتبار این پروژه ۵۵ میلیارد و ۵۳ میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه موجبات اشتغالزایی ۲۷ نفر را فراهم می کند، افزایش درآمد کشاورزان، افزایش راندمان انتقال و افزایش راندمان آبیاری را از اهداف آن بر شمرد، و خاطر نشان کرد: با اجرای فاز دوم این پروژه در مسیرهای فرعی راندمان تا ۲۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

همچنین در این مراسم استاندار قم و معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی طی سخنانی به تبیین اقدامات انجام شده در راستای توسعه بخش کشاورزی در کشور و استان قم پرداختند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdceef8z.jh8zwi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما