پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۲۱
کد مطلب : 11740
خوراکچی:

صبا قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: ما برای پیروزی به قم آمده بودیم و به فکر بردن صدرنشین لیگ برتر بودیم اما صبا از فرصت‌های گلزنی خود به خوبی بهره‌ برد.
صبا قهرمان لیگ برتر فوتسال می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمود خوراکچی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان خود در دیدار خارج از خانه با صبای قم که در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، تصریح کرد: ما برای بهبود وضعیت خود در جدول رده بندی مقابل صبای قم فقط به دنبال پیروزی بودیم اما صبا از نظر فنی و تکنیکی بهتر بود و خوب گلزنی کرد.

وی دیدار هفته هشتم دور برگشت لیگ برتر فوتسال با صبای قم را بسیار حساس و سخت ارزیابی کرد و بیان داشت: ما در این دیدار چند بازیکن خوب خود را در اختیار نداشتیم و به همین خاطر در جابجایی نفرات کمی با مشکل مواجه بودیم اما در مجموع خوب کار کردیم اگر راحت گل نمی‌خوردیم قطعا سخت می‌باختیم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران عنوان کرد: تیم ما برای صعود به رده‌های بالاتر جدول مقابل صبای قم محکوم به پیروزی بود ولی صبای قم در این دیدار بهترین فرصت‌های خود را برای کسب پیروزی برابر تیم ما به گل تبدیل کرد و به نظر من اگر صبا همین روند را ادامه بدهد، قطعا قهرمان لیگ برتر می‌شود.

وی با بیان اینکه تیمش هفته قبل با بدشانسی به تیم گیتی پسند اصفهان باخت، اظهار داشت: تیم ما مقابل گیتی پسند اصفهان به نظر من بسیار خوب بازی کرد و پیروزی بر تیمی که همانند صبای قم قوی بود واقعا کار سختی نبود و می توانستیم این کار را انجام بدهیم که متاسفانه نشد.

خوراکچی افزود: بعد از بازی با گیتی پسند اصفهان، تمرینات تیم به صورت منظم پیگیری شد و در این بازی نیز خوب کار کردیم، منتها صبای قم با حمایت تماشاگران خود در این سالن نه تنها به ما بلکه به هیچ تیمی دیگری نیز در ادامه بازی‌ها باج نخواهد داد.

وی با بیان اینکه پیروزی مقابل تیم پر انگیزه و تکنیکی صبای قم سخت بود، ابراز داشت: در بازی مقابل صبای قم تمام بازیکنان تیم را در اختیار نداشتیم ولی در نیمه دوم بهتر از ۲۰ دقیقه نیمه نخست بازی کردیم و حتی برنده این نیمه هم بودیم.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران در ادامه به نقش پررنگ تماشاگران قمی در موفقیت‌های صبای قم اشاره کرده و افزود: تماشاگران تیم صبا همچون گذشته در سالن حیدریان قم حضور یافته و با تشویق‌هایشان شرایط پیروزی تیم صبا را هموار ساختند ولی ما هم دست و پا بسته نبودیم و امید به کسب پیروزی در قم داشتیم.

مسابقه صبای قم و میثاق تهران از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و به برتری هشت بر پنج صبا انجامید.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdccxmqs.2bqs08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما