شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 11763
یک فیلم‌ساز قمی:

جشنواره فیلم فجر در قم سرآغاز حرکت‌های بزرگ هنری است

قم نيوز : قم نیوز: یک فیلم‌ساز قمی با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در قم گفت: این اقدام می‌تواند سرآغاز حرکت‌های بزرگ هنری در استان قم باشد.
جشنواره فیلم فجر در قم سرآغاز حرکت‌های بزرگ هنری است
به گزارش قم نیوز، محسن دلاوری با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم اظهار داشت: این جشنواره امر مبارکی محسوب می‌شود چرا که می‌تواند آغازی برای حرکت‌های جدی‌تر در استان قم در زمینه سینما باشد.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات این جشنواره باید قوی‌تر عمل کند، ادامه داد: چنین اتفاقی باید به طور گسترده میان اقشار مختلف تبلیغ شود تا جامعه بهره کافی از آن را ببرد.

این فیلم‌ساز عنوان داشت: این امکان که هنرمندان قمی بتوانند با کارهای روز کشور آشنا شوند، موجب ارتقای دید و سلیقه آنان در کارهای خود می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت سینماگران قمی ارتقای امکانات در عرصه سینما ضروری است به ویژه در زمینه سالن‌های نمایش نیاز زیادی احساس می‌شود.

دلاوری در دسترس قرار دادن امکان نمایش فیلم را یکی از عوامل موثر در ارتقای جایگاه هنرمندان قمی دانست و ابراز داشت: اگر هر سال این امکان برای هنرمندان قمی فراهم شود، بعد از مدتی تأثیر آن را در آثارشان خواهیم دید.

این کارگردان فیلم‌های کوتاه با اشاره به استقبال جوانان قمی از این اتفاق خاطرنشان کرد: بدون شک اکران این فیلم‌ها علاقه‌مندان بسیاری را به سینماها خواهد کشاند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchxqnz.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما