شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 11779
پیریایی عنوان کرد:

امکانات اقامتی در قم کم است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با بیان اینکه قم مهم‌ترین زائر شهر است و سالانه 20 میلیون زائر و مسافر وارد قم می‌شود از کمبود امکانات اقامتی در قم انتقاد کرد.
امکانات اقامتی در قم کم است
به گزارش قم نیوز، کرم رضا پیریایی ظهر شنبه در مراسم افتتاح ۹ پروژه گردشگری که در مجتمع گردشگری آرتا برگزار شد، با اشاره به اینکه قم مهم‌ترین زائر شهر است بیان کرد: قم نیازهای بسیاری دارد که برای رفع این نیاز‌ها راهی طولانی در پیش است.

وی گفت: قم نیازمند برنامه‌ای جامع، کار دقیق و کارنامه‌ای موفق است تا بتوان بسیاری از نیازهای موجود در این شهر را برطرف کرد.

استاندار قم بیان کرد: سالانه حدود ۲۰ میلیون زائر وارد قم می‌شوند ولی متاسفانه بیشتر این مسافران عبوری هستند و اقامتی محسوب نمی‌شوند که این دلیل است که امکانات اقامتی در قم کم است.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل باید به برنامه جامع بازگردیم و نظارت و بررسی کنیم که چه اقدامی باید انجام داد.

پیریایی بیان کرد: مسئولان باید آماده باشند تا با همه تلاش خود خواست مردم را به عنوان موضوع اساسی مورد بررسی قرار داده و نیاز‌ها را ریشه یابی کرده و مسائل و مشکلات کلان را تشخیص دهند.

وی گفت: باید با تشکیل جلسات نیازهای استان را تشخیص داده و برنامه‌ای منظم برای رفع آن‌ها تنظیم کنیم.

باید برنامه‌ای جامع برای قم تنظیم شود
استاندار قم با اشاره به اینکه باید برنامه‌ای جامع برای قم تنظیم شود، افزود: ‌ قم یکی از مراکز علمی اسلامی است و شهری است که معرفت دینی در آن شکل گرفته است بنابرین باید به این شهر توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: در قم امکانات و شرایط مساعدی وجود دارد اما برای استفاده از این امکانات باید هدف‌ها تعیین شوند و برای رسیدن به هدف با برنامه ریزی تلاش شود.

مسئولان برای توسعه گردشگری در قم تلاش کنند
پیریایی گفت: باید سازمان‌ها و مسئولان برای احداث بخش‌های گردشگری در قم و توسعه گردشگری تلاش کنند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdceof8z.jh8zfi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما