دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب : 11801
اخبار جشنواره فجر در قم

استقبال گسترده از اکران «سر به مهر» در قم

قم نيوز : قم نیوز: فیلم سینمایی «سر به مهر» در راستای اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سینما وتوس قم به نمایش در آمد و با استقبال گسترده مواجه شد.
استقبال گسترده از اکران «سر به مهر» در قم
به گزارش قم نیوز، فیلم سینمایی «سر به مهر» به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی هادی مقدم دوست در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سالن سینما وتوس قم به نمایش درآمد و توانست بیشترین مخاطب را در طول برگزاری این جشنواره به سالن بکشاند.

استقبال از این فیلم به قدری گسترده بود که تعدادی صندلی به سالن اضافه شد و انتهای سالن نیز افراد به صورت ایستاده این فیلم را تماشا کردند.

این فیلم داستان دختری تنها است که با مشکل ترس و کم رویی مواجه است و این تردید در لایه لایه زندگی فردی و اجتماعی وی را دچار مشکل می‌کند.

شخصیت اصلی فیلم که بازیگری آن را لیلا حاتمی بر عهده دارد، در طول داستان پس از برخورد با مشکلات فراوان تصمیم می‌گیرد که نماز بخواند و این تصمیم را در وبلاگش ثبت می‌کند، اما از اقامه نماز جلوی دیگران امتناع می‌کند. این چالش سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان به اتمام می‌رسد و دختر تصمیم می‌گیرد که نمازش را بی‌واهمه از واکنش اطرافیان ادا کند.

کارگردان «سر به مهر» درباره‌ چرایی ساخت نخستین فیلمش پس از سال‌ها فیلم‌نامه نویسی اظهار کرده بود:‌ برای من دلیل اصلی ساخت «سر به مهر» صرفاً ساخت یک فیلم نبود. من به این موضوع و وضعیتی که دختر در آن قرار می‌گیرد خیلی فکر می‌کردم. اینکه او شهامت ابراز نمازخوان بودنش را ندارد، خیلی برایم مهم بود چون می‌توان قید کم‌رویی در خیلی چیز‌ها را زد اما قید نماز را خیر. می‌توان ابراز عشق نکرد اما آیا می‌توان قید ارتباط با خدا را زد؟ موضوع نداشتن شجاعت در ابراز نمازخوان بودن برای ما خیلی مهم بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdca6an6.49n6w15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما