جمعه ۱۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 11576
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

پیش فروش بلیط‌های جشنواره فجر در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از آغاز پیش فروش بلیط‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در نقاط مختلف استان خبر داد.
پیش فروش بلیط‌های جشنواره فجر در قم
به گزارش قم نیوز، کمیته هماهنگی برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در قم به ریاست سید مرتضی اسماعیلی‌طبا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در سالن جلسات این اداره کل تشکیل جلسه داد.

اسماعیلی‌طبا در این نشست ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد: با توجه به نخستین میزبانی استان قم در پخش فیلم‌های این جشنواره ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان حداکثر ظرفیت و توان خود را در این خصوص به‌ کار گیرند.

وی سینما وتوس را محل پخش فیلم‌های جشنواره اعلام کرد و گفت: از مجموع فیلم‌های جشنواره ۱۸ فیلم برای پخش در قم انتخاب شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم همکاری استانداری، صدا و سیما، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش را در برگزاری هرچه بهتر این رویداد بسیار ضروری عنوان کرد و ابراز داشت: لازم است نگاه این نهادها و همچنین دیگر دستگاه‌های اجرایی استان به این رویداد یک نگاه فرا اداری باشد تا با همدلی و همکاری بیشتر و در کمال آرامش و امنیت، از این فرصت بهترین استفاده را ببریم.

معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم این جشنواره را بزرگترین رویداد سینمایی کشور دانست و اظهار کرد: انتخاب قم برای پخش فیلم‌های این جشنواره امتیازی است که نصیب استان شده است و باید حداکثر توان را برای اجرای این برنامه در قم به‌ کار بگیریم تا از جشنواره‌های به یادماندنی این استان شود.

رسول موسوی‌نژادیان افزود: در انتخاب فیلم‌ها برای پخش در قم حساسیت‌های لازم مدنظر گرفته شده و جای هیچ گونه نگرانی از نظر محتوا نیست.

در این نشست برای سهولت در تهیه بلیط توسط همشهریان، نگارخانه فرهنگ واقع در ابتدای خیابان شهیدان فاطمی و همچنین سینما وتوس به عنوان محل‌های پیش فروش بلیط‌های این جشنواره اعلام شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjmiev.uqevazsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما