دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 11802
کارگردان سیمای مرکز قم:

اکران فیلم‌های جشنواره‌ای در قم قابل تقدیر است

قم نيوز : قم نیوز: یکی از کارگردانان صدا و سیمای استان قم با شایسته دانستن اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در برخی استان‌های کشور گفت: برگزاری این جشنواره در استان قم کاری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
اکران فیلم‌های جشنواره‌ای در قم قابل تقدیر است
به گزارش قم نیوز، وحید درخشش‌فر اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر را در برخی استان‌های کشور کاری مفید دانست و ابراز کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در قم برای هنرمندان قمی و سایر شهروندان کاری بسیار قابل توجه است.

وی با اشاره به مشقات هنرمندان سطح کشور برای دیدن فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در تهران بیان کرد: تهیه بلیط، رفت و آمد به تهران برای دیدن یک فیلم و... بسیار پر هزینه و زمان‌بر بود ولی اکنون به یاری مسئولان فرهنگی کشور و همکاری مسئولان فرهنگی استان این مشکل تا حدودی برطرف شده است.

کارگردان سریال حیاط خلوت ادامه داد: کار مسئولان فرهنگی استان قم برای برگزاری جشنواره فیلم فجر در استان قم بسیار شایسته و قابل تقدیر است.

وی ابراز کرد: امیدواریم برای برگزاری این جشنواره در سال‌های آینده فیلم‌های بیشتر و بهتری گزینش شوند و از میان فیلم‌های خوبی که در تهران اکران می‌شود به سایر استان‌ها نیز که میزبانی این جشنواره را بر عهده دارند امکان اکران این فیلم‌ها ارائه شود.

درخشش‌فر با تبیین دلایل اکران نشدن برخی فیلم‌های این جشنواره در سایر استان‌ها گفت: شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی تهیه کنندگان به دلیل نگرانی از کپی فیلم‌هایشان و یا برداشت‌های متفاوت نخواستند فیلم‌هایشان در سایر استان‌ها اکران شود.

وی با بیان اینکه فیلم‌های اکران شده در استان قم متوسط بودند گفت: این مسئله بسیار طبیعی است چرا که در همه جای دنیا فیلم‌های متوسط در کنار فیلم‌های خوب وجود دارند.

کارگردان فیلم بانگ سحر ادامه داد: هنرمندان قمی می‌توانند برای حضور خود در جشنواره فیلم فجر عزم خود را جزم کرده و ایده‌های نوین خود را برای حضور در این جشنواره آماده کنند.

وی با تاکید بر اینکه حضور در جشنواره فیلم فجر کاری آسان نیست، تصریح کرد: ساخت فیلمی که بتواند به جشنواره فیلم فجر راه پیدا کند شرایطی خاص دارد که رعایت همه آن شرایط و اصول برای راهیابی به جشنواره فیلم فجر بسیار دشوار است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb5wb8.rhb8gpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما