دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : 11803

تقدیر شهردار قم از مردم قم به مناسبت حضور در راهپیمایی 22 بهمن

قم نيوز : قم نیوز: شهردار کلان‌شهر قم از حضور پررنگ و حماسه‌ساز شهروندان مؤمن و با بصیرت قمی در راهپيمايي يوم الله22بهمن تقدیر و تشکر نمود.
تقدیر شهردار قم از مردم قم به مناسبت حضور در راهپیمایی 22 بهمن
به گزارش قم نیوز، محمد دلبري شهردار كلانشهر قم همگام با سایر اقشار مختلف جامعه در راهپيمايي يوم الله22بهمن شرکت و ضمن تجديد ميثاق با آرمانهاي انقلاب اسلامي ايران انزجار خود را از استكبار جهاني اعلام نمود.

وي اظهار داشت: اکنون و در این برهه‌ از زمان که در اقصي نقاط مختلف جهان شاهد  زورگویی و ظلم ظالمان به مردم مسلمان هستيم، بار دیگر دست در دست هم فریاد آزادی و عزت اسلام را در يوم الله22بهمن، به گوش جهانیان رساندیم.

دلبري افزود:هر روز صدای بلندگوهای دفاع از حقوق بشر و حمایت از صلح و امنیت جهانی فضای ذهن ما را پر می کند و در يوم الله 22بهمن، ندای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را چنان خروشان سر دادند که مجالی برای صدای بلندگوهای سراسر دروغ ابرقدرت ها باقی نماند.

محمد دلبری شهردار کلان‌شهر قم بيان داشت: مردم شریف، غیور و متدین شهر مقدس قم با حضور در راهپيمايي يوم الله22بهمن بار دیگر هوشیاری خود را به معرض دید عموم بویژه دشمنان سرخورده این نظام و جهان اسلام گذاشته و به جهانیان ثابت کردند با تمامی قوا و نیرو از آرمانهاي حضرت امام خميني(ره) حمايت خواهند كرد.

شهردار کلان‌شهر قم افزود: مردم ولایت‌مدار قم با حضور پرشور و دشمن‌شکن خود در این دوره از زمان، با توجه به فشارهای سیاسی غرب عليه جهان اسلام، حساسیت موضوع را درک کرده و با حضور آگاهانه و هوشیاری خود با حضور در مراسم راهپيمايي يوم الله22بهمن گامی اثربخش و ارزشمند در راستای حمايت از جهان اسلام برداشتند.

شهردار کلان‌شهر قم از مردم شریف قم جهت درک حساسیت يوم الله22بهمن و شرکت در اين راهپيمايي باشكوه تقدیر و تشکر نمود و از تمامی همشهریان خواست با قاطعیت تمام در تمامی راهپيمايي ها مانند این روز حضور فعال و پررنگ داشته باشند و مشتی آهنین بر دهان یاوه گویان و استکبار زده و پاسخی کوبنده به بدخواهان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدهند.

وي افزود: آنچه امروز از حساسیت و اهمیّت زیادی برخوردار است؛ وحدت و همدلی، شرکت پرشور در انتخابات آتی ریاست جمهوری، هوشیاری در برابر توطئه‌ها و لبخندهای فریبنده دشمن،‌ بصیرت افزایی و درک شرایط کشور و جهان اسلام، تقویت روح خودباوری و تلاش برای فتح قله‌های علمی و معنوی است که و همه ما باید سعی کنیم نسبت به این مسائل اهتمام داشته باشیم.

وي اذعان داشت: امید است هرچه زودتر پرچم عدل و دادی که در این نظام مقدس برافراشته شده را به دست صاحب اصلی آن برسانیم و توفیق در رکاب بودن حضرت صاحب الامر مهدی (عج) پیدا کنیم.

انتهای پیام /105/
https://qomnews.ir/vdcc14qs.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما