يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب : 11796
لاریجانی تاکید کرد:

مسئولان پیام حضور گسترده مردم در همبستگی ملت با رهبری را درک کنند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس قوه مقننه گفت: مسئولان باید پیام حضور گسترده مردم را در راستای همستگی ملت با رهبری درک کنند و همت و سعی خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به کار بگیرند.
مسئولان پیام حضور گسترده مردم در همبستگی ملت با رهبری را درک کنند
به گزارش قم نیوز، دکتر علی لاریجانی در گفتگو با خبرنگاران، با تقدیر از حضور با بصیرت ملت ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اظهار داشت: حضور مردم در این راهپیمایی در سراسر کشور با شکوه بود و در شهر مقدس قم نیز مردم قوی وارد میدان شدند و در صحنه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه مردم قم نقش پیشرو در پیروزی انقلاب اسلامی برعهده داشتند، گفت: حضور ملت ایران در این راهپیمایی دو وجه دارد که وجه اول آن به منظور پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در این راستا هرچقدر حضور مردم در صحنه بیشتر باشد تاثیر آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود.

بسیاری از کشورهای جهان به حرکت ملت ایران چشم دوخته اند
رئیسه قوه مقننه ادامه داد: وجه دیگر اهمیت حضور مردم در صحنه به آن دلیل است که امروز بسیاری از کشورهای جهان به حرکت ملت ایران چشم دوخته‌اند و حضور ملت ما را نسبت به سال گذشته مقایسه می‌کنند.

وی ادامه داد: دشمنان این حضور ملت در صحنه را میزان و معیاری برای کاهش و یا افزایش شیطنت‌های خود قرار می‌دهند که اگر حضور مردم در صحنه گسترده باشد آنها خواهند فهمید که باید از شیطنت‌های خود علیه ملت ایران دست بردارند.

حضور گسترده مردم تایید بر فرمایشات رهبری است
لاریجانی با بیان اینکه این حضور پرشکوه مردم در صحنه نشان دهنده تأییدی بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب است، افزود: مسئولان هم باید پیام حضور گسترده مردم را در راستای همستگی ملت با رهبری درک کنند و همت و سعی خود را برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به کار بگیرند.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور، عنوان کرد: امروز مشکلات اقتصادی فشار بسیاری بر روی مردم آورده و همه باید تلاش کنیم تا این مشکلات حل شود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcd950f.yt0fn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما