چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 11868
منبع : قم نیوز
مديرعامل سازمان پايانه‌هاي شهرداري قم:

روزانه به 8 هزار نفر در سازمان پايانه‌ها خدمات رساني مي‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مديرعامل سازمان پايانه‌هاي شهرداري قم گفت: روزانه در كمترين حالت ۶ هزار نفر و در بيشترين حالت ۱۵ هزار نفر از سازمان پايانه‌ها مسافرت مي‌كنند كه به صورت ميانگين روزانه ۸ هزار نفر خدمات رساني مي‌شوند.
روزانه به 8 هزار نفر در سازمان پايانه‌ها خدمات رساني مي‌شود
به گزارش قم نیوز، جواد عزتي در بازديد اعضاي شوراي اسلامي شهر قم از سازمان پايانه‌هاي شهرداري گفت: كارها به صورت جدي در حال پيگيري است و در مورد پايانه شمالي و جنوبي هم اين موارد را در دستور كار داريم.

وي افزود: پايانه‌ها ۲۷ سال از خدمت آن مي گذرد كه در حدود ۳ سال است كه اتفاقي در آن افتاده است و قبلا فقط يك گاراژ بوده است.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي شهرداري قم گفت: ۷۰۰ ميليون تومان پروژه در دستور كار داريم و خوابگاهي براي راننده‌ها در حال راه‌اندازي داريم تا بتوانيم آرامش را براي راننده ايجاد كنيم كه تا يك ماه آينده راه‌اندازي مي‌شود.

عزتي تصريح كرد: سوله پاركسوار را نيز در دست احداث داريم كه در حال شروع به كار است كه رها شده بود.

وي تصريح كرد: براي تابستان و زمستان قرار شده ۲ هزار متر سايه بان در بستر پايانه نصب شود كه تا چند روز آينده اجرايي خواهد شد.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي شهرداري قم بيان داشت: كليه اعزام‌هاي حج و عتبات عاليات از ترمينال انجام میشود كه بين يك تا پنج اتوبوس اعزام داريم.

وي گفت: روزانه در كمترين حالت ۶ هزار نفر و در بيشترين حالت ۱۵ هزار نفر از سازمان پايانه‌ها مسافرت مي‌كنند كه به صورت ميانگين روزانه ۸ هزار نفر خدمات رساني مي‌شوند.

عزتي گفت: در سالن‌هاي پايانه‌ها نيز مقرر شده تا با احداث جايگاه‌هاي فرهنگي و خدماتي به مردم، خدمات رساني را گسترش دهيم.

مديرعامل سازمان پايانه‌هاي شهرداري قم به احداث پايانه‌هاي آزمايشي اشاره كرد و گفت: نخستين پايانه در منطقه هشت قم احداث مي‌شود كه بتوانيم خدمات رساني برون شهري را نيز ارائه كنيم.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdjj0f.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما