يکشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب : 12870
منبع : قم نیوز
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم خبر داد

کاشت بیش از 2 هزار اصله نهال و گل در بوستان‌های پارک‌سوارهای قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: در ایام نوروز بوستان‌های پایانه آماده‌سازی شد و بیش از 2 هزار اصله نهال و گل و گیاه در آنها کاشته شد.
کاشت بیش از 2 هزار اصله نهال و گل در بوستان‌های پارک‌سوارهای قم
به گزارش قم نیوز، جواد عزتی با اشاره به خدمات نوروزی این سازمان به مسافران گفت: به منظور بهسازی و تعمیر پارک‌سوارها اقدامات از اواسط بهمن ‌ماه آغاز و تمام پارک‌سوارهای شهری بهسازی شد.

وی بیان داشت: در این مدت فرش‌های نمازخانه‌های پارک‌سوارها شسته و کتیبه‌ها نیز نصب گردید و علاوه بر آن تمام سرویس‌های بهداشتی هم به صورت کامل بهسازی شد.

عزتی تصریح کرد: همچنین در این ایام بوستان‌های پایانه آماده سازی شد و بیش از ۲ هزار اصله نهال و گل و گیاه در آنها کاشته شد.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم عنوان داشت: رنگ‌آمیزی و آماده کردن نیمکت‌ها، نصب تابلوهای راهنما، رنگ آمیزی جداول و کانکس‌ها و.... از دیگر اقداماتی بوده که برای ایام نوروز صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت پارک‌سوار شمالی گفت: در این پارک‌سوار دو شرکت تاکسی مستقر شد که مسافران برون شهری و درون شهری را جابه جا کنند.

عزتی افزود: در پایانه خرمشهر هم ضمن رفع مشکلات آن، تانکر ۱۴ هزار لیتری آب مستقر شد تا کمبود آب این پارک‌سوار هم رفع و برای مسافران مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchv6nz.23niqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما