چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۷
کد مطلب : 11889
امیرآبادی:

تعدادی از اخلال گران در سخنرانی رییس مجلس دستگیر شدند

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، از دستگیری تعدادی از اخلال گران در سخنرانی رییس مجلس شورای اسلامی در روز راهپیمایی 22 بهمن ماه در قم خبر داد.
تعدادی از اخلال گران در سخنرانی رییس مجلس دستگیر شدند
به گزارش قم نیوز، احمد امیرآبادی با اعلام اینکه این دستگیری‌ها طبق عکس‌ها و اطلاعات به دست آمده انجام شده است که تعداد‌ها آنها به کمتر از ده نفر می‌رسد، افزود: اخبار نهایی در این خصوص پس از بازبینی و بررسی دقیق مسئله از سوی مراجع ذیربط اعلام خواهد شد.

وی در ادامه به برگزاری جلسه امروز بمنظور بررسی حوادث روز ۲۲ بهمن در قم اشاره کرد و گفت: جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور نجار وزیر کشور و معاونان وی، معاونان وزیر اطلاعات و مسوولان نظامی و انتظامی حوادث و ابعاد مسئله روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم بررسی شد.

به گفته امیرآبادی، در این جلسه گزارشات اداره کل اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه ارائه و فیلم‌های متعددی از مراسم راهپیمایی و سخنرانی علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی به نمایش گذاشته شد.

نماینده مردم در مجلس همچنین از تشکیل کمیته ویژه‌ای برای بررسی حادثه قم با ریاست‌ منصور حقیقت‌پور نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: اعضاء حاضر در این جلسه را نقوی‌حسینی،‌ جهانگیرزاده، کامران و دواتگری تشکیل می‌دهند.

امیرآبادی هدف از تشکیل جلسه را بررسی دقیق موضوع روز ۲۲ بهمن عنوان کرد و ادامه داد: اعضاء این کمیته طی سفر به قم، با حضور مسوولان استانی جلسه را تشکیل می دهند و نتیجه را به کمیسیون گزارش خواهند کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgy79q.ak9q74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما