دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 12011

حجت‌الاسلام حسینی سرپرست اداره میراث فرهنگی قم شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم برگزار و حجت‌الاسلام حسینی به عنوان سرپرست این اداره کل معرفی شد.
حجت‌الاسلام حسینی سرپرست اداره میراث فرهنگی قم شد
به گزارش قم نیوز، معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این مراسم که پیش از ظهر امروز برگزار شد، به وضعیت و جایگاه استان قم از نظر جغرافیایی و واقع شدن در شاهراه مواصلاتی کشور اشاره کرد و گفت: در استان قم ظرفیت برای پذیرایی از زائران بسیار گسترده است و در همه ایام سال شاهد حضور زائرانی از داخل و خارج کشور در استان هستیم.

حسن شعبان‌پور با تاکید بر اهمیت برنامه‌ریزی دقیق و صحیح برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در عرصه گردشگری در قم اظهار کرد: باید دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی در این زمینه از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده و برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند.

وی در پایان با تقدیر از تلاش‌های علی‌رضا ارجمندی، مدیرکل سابق میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم گفت: امیدواریم که حجت‌الاسلام حسینی بتواند در مسئولیت محوله منشأ پیشرفت و تحول باشد.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حسینی گزارشی از برنامه‌های خود و ضرورت بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قم برای توسعه گردشگری در استان ارائه کرد.

در پایان این مراسم با حکم محمد شریف ملک‌زاده معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور حجت‌الاسلام سید مهدی حسینی به سمت سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم معرفی و از سه سال زحمات علیرضا ارجمندی تقدیر شد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcez78z.jh8wzi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما