دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : 12023
منبع : قم نیوز
شهردار منطقه4قم خبر داد:

شروع بهسازی پیاده رو بلوار شهید صدوقی

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه 4 قم از آغاز بهسازی و موزاییک فرش پیاده رو بلوار شهید صدوقی خبر داد.
شروع بهسازی پیاده رو بلوار شهید صدوقی
به گزارش قم نیوز، شهردار منطقه ۴ با بیان این مطلب گفت : در اجرای برنامه بهسازی و زیباسازی پیاده روهای شوارع سطح منطقه ۴ که از نیمه دوم سال جاری شروع گردیده است؛ پیاده رو بلوار شهید صدوقی بدلیل اجرای سیستم آب خام فضای سبز بعد از پیاده روهای بلوار امین ، بوعلی و خیابان یاسمن در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و از حدود دو هفته پیش ، پیمانکار واحد فنی و عمران کار خود را آغاز نموده است.

احمد نکونام افزود : در این برنامه بهسازی پیاده روها ، خط ویژه عبور نابینایان در نظر گرفته شده که پس از تکمیل آن ، روشندلان محترم می توانند با آرامش خاطر از این مسیر تردد نمایند.

ایشان هدف از بهسازی پیاده روهای شوارع سطح منطقه ۴ را زیباسازی منظر شهری ، مناسب سازی بستر ترددی عابرین پیاده و نابینایان ذکر كرد و افزود: این طرح در اکثر خیابانهای سطح منطقه ۴ اجرا می گردد و نصب روشنایی ، اجرای باغچه در طول مسیر و نصب استند سنگی ( موانع تردد موتور سیکلت و دوچرخه ) از عملیاتهای تکمیلی این طرح می باشد.

وي در خصوص مشخصات فنی اين پروژه اذعان داشت: طول اين پروژه ۲۷۵۰ متر و به مساحت ۵۵۰۰ متر مربع مي باشد.

نكونام افزود: حجم خاکبرداری در اين پروژه ۱۱۰۰ متر مکعب مي باشد كه حدود ۱۸۵ سرویس کامیون پسماند قابل انتقال جمع آوري شده است.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdchxvnz.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما