چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب : 12064
به مناسبت وفات کریمه اهل بیت(س) صورت می‌گیرد

برگزاری مراسم عزاداری در حرم حضرت معصومه(س)

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه (س) از برگزاری ویژه برنامه‌های سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) در حرم مطهر آن حضرت خبر داد.
برگزاری مراسم عزاداری در حرم حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام زهیر ثباتی با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه(س) گفت: حرم مطهر حضرت معصومه(س) برنامه‌های متنوعی را هم‌‌زمان با شب وفات آن حضرت برگزار می‌کند.

وی افزود: محفل انس با قرآن کریم امشب بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مداحی حاج عباس حیدر زاده هم‌زمان با شب وفات کریمه اهل بیت(س) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه(س) ادامه داد: همچنین مراسم عزاداری از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در بیت النور آغاز شده و در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه نیز حرکت دسته عزاداری خادمین حرم و مردم قم انجام خواهد شد.

ثباتی تصریح کرد: مراسم عزاداری ظهر روز وفات نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام دارستانی و مداحی مهدی سلحشور در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد:‌ عزاداری کریمه اهل بیت (س) عصر روز وفات نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پور و مداحی اشعری برگزار خواهد شد.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه(س) اظهار داشت: در شام وفات حضرت معصومه (س) بعد از نماز مغرب و عشاء حجت‌الاسلام مؤمنی سخنرانی کرده و مهدی میرداماد مراسم مداحی و قرائت دعای کمیل را برگزار می‌کند. همچنین مراسم سینه زنی نیز توسط شالبافان در شب وفات کریمه اهل بیت انجام می‌شود.

مدیر تبلیغات و ارتباطات اسلامی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در ادامه با اشاره به برنامه‌‌های دیگر شام وفات حضرت معصومه (س) گفت: آئین ویژه خادمان نیز در صحن امام رضا(ع) برگزار شده و حجت الاسلام سعیدی تولیت آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

ثباتی گفت: دعای ندبه این هفته توسط هیئت رزمندگان اسلام برگزار شده و سخنران این هفته آیت‌الله صدیقی خواهد بود و حاج محمد رضا طاهری نیز در حرم مطهر حضرت معصومه(س) مراسم عزاداری را برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcc0xqs.2bqie8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما