پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 12089
رئیس شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد

پیگیری فروش اوراق مشارکت و فاینانس برای مترو قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: برای حل مشکلات اعتباری پروژه مترو قم نسبت به فروش اوراق مشارکت و همچنین تامین فاینانس اقدام خواهیم کرد.
پیگیری فروش اوراق مشارکت و فاینانس برای مترو قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر در جلسه تصویب لایحه بودجه شهرداری قم که در شورای اسلامی شهر قم برگزار شد با اشاره به اینکه رقم ۵۵۰ میلیارد تومان فقط بودجه داخلی شهرداری است اظهار کرد: در بودجه رقم فروش اوراق مشارکت لحاظ نشده است تا بودجه شهرداری متورم نشود.

وی تصریح کرد: در کل میزان بودجه به حول و قوه الهی از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بیشتر خواهد شد و در زمان لازم گزارش‌های واقعی را به مردم ارائه کرده و آنان را در جریان پیشرفت امور قرار خواهیم داد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی شهردار قم بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی شاهد تحولی در پروژه‌ها و منظر شهری هستیم و اقدامات صورت گرفته رضایت‌مندی مردم را به دنبال داشته است.

وی در پاسخ به اظهار نظر باقرپناهی عضو شورای اسلامی شهر قم در خصوص تعطیلی پروژه مترو اظهار کرد: چنین مسئله‌ای صحت نداشته و هم‌اکنون پروژه مترو فعال است.

آتش‌زر اضافه کرد: در روزهای اخیر جلسه‌ای با رئیس قرارگاه خاتم داشتیم و در آینده‌ نزدیک با فروش اوراق مشارکت و فاینانس اعتبارات لازم تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: شورای شهر برای ادامه و سرعت گرفتن پروژه مترو دغدغه دارد و تلاش خواهد کرد که این پروژه در یک بازه زمانی پنج ساله به مرحله بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcjhyev.uqe8ozsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما