دوشنبه ۹ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : 1210
آیت الله مومن در دیدار با فرمانده سپاه استان قم:

ولایت فقیه هدیه الهی به جامعه اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در خبرگان رهبری با بیان اینکه ولایت فقیه هدیه الهی به جامعه اسلامی است، گفت: باید در حفظ نظام و انقلاب کوشا بود و این وظیفه همه دلسوزان و علاقمندان به نظام و انقلاب است.
ولایت فقیه هدیه الهی به جامعه اسلامی است
به گزارش قم نیوز، آیت الله محمد مومن در دیدار فرمانده سپاه علی بن ابیطالب و جمعی از معاونین نو مسئولان سپاه ضمن تشکر از حضور فرمانده سپاه استان قم اظهار داشت: سپاه و بسیج از متن مردم است و همین مردمی بودنش موجب شده در انجام ماموریت‌های محوله به خوبی عمل کند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به فعالیت‌های سپاه علی بن ابیطالب(ع) در بخش بهداشت و درمان افزود: ملاک و معیار کارها در هر اداره، سازمان و نهادی باید خدمت صادقانه به مردم و نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی ادامه داد: خدمات سپاه در بخش بهداشت و درمان در قم قابل تقدیر است و باید تلاش شود در ارائه خدمات نمونه و الگویی برای دیگر نهادها و سازمان‌ها باشد.

آیت‌الله مومن در بخش دیگری از سخنان خود به بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: این انقلاب‌هایی که در منطقه مشاهده شده، نشان از صدور انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ولایت فقیه هدیه الهی به جامعه اسلامی است، تصریح کرد: باید در حفظ نظام و انقلاب کوشا بود و این وظیفه همه دلسوزان و علاقمندان به نظام و انقلاب است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در این دیدار با بیان اینکه مراجع عظام تقلید و علمای گرانقدر به عنوان ستون‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستید، یادآور شد: نظام جمهوری اسلامی به شخصیت‌هایی که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مدافع ولایت فقیه و رهبری بوده و همواره در هر برهه ای از زمان در انجام رسالت خود تلاش کرده‌اند، افتخار می‌کند.

مهدی مهدوی نژاد افزود: سپاه و بسیج نیز نیازمند تاسی از عالمان مجاهدی است که عمر گرانقدر خود را در زمینه احیای اسلام و ارزش‌های اسلامی صرف کرده و همواره تلاش کرده‌اند، احکام نورانی اسلامی در جامعه جاری شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از روند فعالیت سپاه در بخش‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان پرداخت و گفت: ارتقای درمانگاه علی بن ابیطالب(ع) به بیمارستان در راستای عمق بخشی داخلی و خدمت به عموم مردم به‌ویژه خانواده شهدا، ایثارگران، بسیجیان و پاسداران است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcf.ydyiw6d0xgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما