جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : 12111
حجت الاسلام بنایی تشریح کرد:

نقش قم در انتخابات آینده ریاست جمهوری

قم نيوز : قم نیوز: مشاور رئیس قوه قضاییه، نقش قم را در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اثر گذار و تعیین کننده دانست و به تشریح سخنان مهم مقام معظم رهبری پرداخت.
نقش قم در انتخابات آینده ریاست جمهوری
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین علی بنایی در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم سی‌ و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم در موسسه طلوع مهر قم برگزار شد در سخنانی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: امیدوارم همه عزیزان در بحث انتخابات سال آینده همین آمادگی را حفظ کنند.

وی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری را سرنوشت‌ساز ارزیابی و اظهار کرد: امیدواریم آحاد مردم در صحنه انتخابات نیز با جدیت، رشادت و بصیرت حضور داشته باشند و کسی که توانایی علمی و عملی و تجربه کافی برای اداره کشور را دارا است انتخاب کنند.

دبیر کل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری، نقش قم را در انتخابات اثر‌گذار و تعیین کننده دانست و گفت: کفه قم در انتخابات نسبت به سایر نقاط سنگینی می‌کند به گونه‌ای که دیدگاه قم در انتخابات به هر سمت که باشد می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد.

وی خاطرنشان کرد: باید مسائل قم را لحاظ کنیم و آن را با تمام ظرفیتی که دارد در اختیار کسی قرار دهیم که بتواند از این ظرفیت در ساختن کشور استفاده کند.

مشاور رئیس قوه قضاییه خواستار حضور جدی اعضای مجمع پیروان امام و رهبری قم در انتخابات آتی مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا شد و یادآور شد: ان‌شاء الله با انتخاب دلسوزان مردم و نظام و کسانی که توانایی لازم را دارند شاهد پیشرفت و عمران و آبادانی قم و همچنین تغییر نگاه به قم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قم باید به دست فرزندانش ساخته شود گفت: ان‌شاءالله که کمبود‌ها و کاستی‌هایی که در قم جمع شده است کاهش یابد.

نماینده مردم قم در مجلس هشتم اخلال در سخنرانی دکتر لاریجانی در روز ۲۲ بهمن را مورد ارزیابی قرار داد و تصریح کرد: بر هم زدن مراسم یوم ا... ۲۲ بهمن مصداق بارز حرمت شکنی شعائر الهی است.

وی گفت: شرکت در مراسم بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از نشانه های ایمان و تقوی به شمار می آید و در نقطه مقابل اخلال طراحی شده در حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) نشانه بی تقوایی و بی بصیرتی است.

دبیر کل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم خاطرنشان کرد: تهیه خوراک تبلیغاتی در روز عید ملی انقلاب اسلامی برای سایت ها و رسانه های استکبار جهانی چگونه قابل توجیه است؟

دبیرکل مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «من انقلابی ام» گفت: مواضع صریح و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در حوادث سالهای گذشته نشان از انقلابی بودن ایشان دارد و مردم با بصیرت کشور نیز تا پای جان پای امام و رهبری و سربلندی ایران اسلامی ایستاده اند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcfyydy.w6d0yagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما