يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۵
کد مطلب : 12175
مدیر تیم فوتسال صبای قم:

کمیته انضباطی در رای خود تجدید نظر کند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تیم فوتسال صبای قم گفت: مدارک و مستندات خود را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارائه کرده‌ایم و منتظر تجدید نظر در رای صادره بر ضد تیم صبای قم هستیم.
کمیته انضباطی در رای خود تجدید نظر کند
به گزارش قم نیوز، ناصر شریفی تصریح کرد: وقتی برای بازی با تیم گاز خوزستان به اهواز رفته بودیم، اهوازی‌ها هم از رایی که علیه تیم ما و به سود تیم حفاری اهواز اعلام شده بود ابراز تعجب می‌کردند و معتقد بودند که این رای منصفانه نیست.

وی ادامه داد: آنجا هیچ کس تیم ما را محکوم نکرد و حتی آنها معتقد بودند که حتما اشتباهی رخ داده که کمیته انضباطی بدون دیدن فیلم بازی و بررسی واقعیت‌ها رای به تغییر نتیجه دیدار صبا و حفاری بر ضد تیم صبای قم داده است.

مدیر تیم فوتسال صبای قم ابراز داشت: با این حال تمام مدارک و مستندات خود را اعم از فیلم و عکس‌های مستند بازی و همچنین گزارش‌ها و شواهد مختلف به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فرستاده‌ایم و انتظار داریم که با این قضیه عادلانه برخورد شود.

وی در ادامه به پیروزی صبای قم در دیدار خارج از خانه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برابر گاز خوزستان اشاره کرد و بیان داشت: واقعاً بازی سختی بود، گاز با تمام توان خود مقابل ما قرار گرفته بود و سعی داشت صدرنشین لیگ برتر را به هر ترتیب متوقف کند.

شریفی تاکید کرد: بازیکنان ما همچون تمام مسابقات قبل خود در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور جانانه و از روی تعصب و غیرت یکی از بهترین‌ بازی‌های خود را به نمایش گذاشتند تا نشان بدهند که قهرمان واقعی لیگ برتر فوتسال صبای قم است.

وی یاد آور شد: شما روز سه شنبه در بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال نیز خواهید دید که صبای قم با تمام توان خود به مصاف تیم هلال احمر آذربایجان شرقی می‌رود و پیروزی دیگری را کسب می‌کند تا قهرمان لیگ برتر فوتسال شود.

مدیر تیم فوتسال صبای قم تاکید کرد: بازیکنان ما آماده و سرحال هستند و با تمام وجود در این دیدار بازی خواهند کرد، مطمئنم که رای کمیته انضباطی تغییر خواهد کرد و ما حقانیت خود را که همان قهرمانی لیگ برتر فوتسال است، ثابت خواهیم کرد.

تیم فوتسال صبای قم در دیداری حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر سه شنبه هشتم اسفند ماه در قم میزبان تیم هلال احمر آذربایجان شرقی خواهد بود.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcftydy.w6d0eagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما