دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۲۵
کد مطلب : 12216
منبع : قم نیوز

«از خرید شما متشکریم» به جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات راه یافت

قم نيوز : قم نیوز: فیلم کوتاه «از خرید شما متشکریم» به کارگردانی سعید نجاتی در بخش مسابقه سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان حضور پیدا کرد.
«از خرید شما متشکریم» به جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات راه یافت
به گزارش قم نیوز، سعید نجاتی امروز با اعلام این خبر، بیان کرد: فیلم کوتاه «از خرید شما متشکریم» که در مدت زمان چهار دقیقه در سال ۹۱ تولید شده است به جشنواره فیلم کوتاه رویش راه پیدا کرد.

وی با تبیین داستان این فیلم تصریح کرد: فیلم کوتاه «از خرید شما متشکریم» به روایت پدری فقیر می‌پردازد که برای دزدی یک شکلات برای فرزندش به فروشگاهی بزرگ رفته است و در این حین اتفاقاتی رخ می‌دهد که ماجرای این فیلم را تشکیل می‌دهد.

کارگردان فیلم سربازان لک لک‌ها را دوست دارند اضافه کرد: در تهیه فیلم «از خرید شما متشکریم» منصور حیدری به عنوان تصویربردار، عادل افتخاری به عنوان صدابردار و مسئول تدوین و مجید نجاتی به عنوان دستیار تصویربردار همکاری داشته‌اند.

وی ابراز داشت: این فیلم به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در فروشگاه رفاه تهران به تصویر کشیده شده و مانا عمویی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

استاد فیلم سازی در انجمن سینمای جوان استان قم ادامه داد: فیلم کوتاه «از خرید شما متشکریم» پیش از این در جشنواره «منطقه‌ای یاسوج» و «شهر بهشت،‌شهر فرنگ» مشهد شرکت کرده است.

وی تصریح کرد: این فیلم توانسته است در مدت زمان کوتاهی تندیس و لوح تقدیر را از جشنواره ملی "شهر بهشت شهر فرنگ" مشهد دریافت کند.

نجاتی اضافه کرد: فیلم «از خرید شما متشکریم» پیش از این کاندیدای بهترین کارگردانی در جشنواره های رویش و منطقه‌ای یاسوج در سال جاری شده است.

سومین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات، از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ اسفندماه در اصفهان برگزار می‌شود که فیلم «از خرید شما متشکریم» به مرحله مسابقه این جشنواره راه یافته است.

سعید نجاتی کارگردان جوان قمی است که دانشجوی کارشناسی ارشد رشته سینما در دانشگاه سوره است و با ساخت ۹ فیلم کوتاه و شرکت در ۴۰ جشنواره ملی و فراملی گوناگون توانسته است جایزه برتر ۱۰ جشنواره را از آن خود کند.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcb05b8.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما